arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۲۴
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۰

دروازه بان پرسپولیس: خیابانی كه فرق توپ و هندوانه را نمی‌داند چه كاره است كه انتقاد می‌كند؟

دروازه‌بان ناكام تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از گزارشگر دیدار با شهرداری تبریز گفت: خیابانی كه فرق توپ و هندوانه را نمی‌داند چه كاره است كه انتقاد می‌كند؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دروازه‌بان ناكام تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از گزارشگر دیدار با شهرداری تبریز گفت: خیابانی كه فرق توپ و هندوانه را نمی‌داند چه كاره است كه انتقاد می‌كند؟

علیر‌ضا حقیقی كه این روزها در دروازه پرسپولیس ضعیف عمل كرده در گفت‌وگو با فارس در مورد شكست 2 بر یك پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز عنوان كرد: با وجود تلاشی كه انجام دادیم متأسفانه شكست خوردیم. شرمنده تك تك هوادارانی هستیم كه در ماه مبارك رمضان ما را در ورزشگاه آزادی حمایت كردند. نمی‌دانم چطور دیشب را به صبح رساندم اما كسانی هم بودند كه در این بین با احساسات مردم بازی كردند.

وی افزود: روی صحبت من با جواد خیابانی است. من از ایشان می‌پرسم آقای محترم آیا شما فرق بین چهارپا و تی‌تاپ را تشخیص می‌دهید یا نه؟ آقای خیابانی چند بار در زندگی‌تان در دروازه 7 متری ایستاده‌اید كه درباره جاگیری غلط من و فوتبال حرف می‌زنید؟ اصلا از فوتبال چیزی متوجه می‌شوید؟

حقیقی خاطرنشان كرد: به آقای كاشانی پیشنهاد می‌دهم با توجه به تجربه آقای خیابانی، استیلی را بردارد و خیابانی را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب كند تا خیال ایشان راحت شود. من نمی‌دانم مردم چه گناهی كرده‌اند كه باید حرف‌های اشتباه و هذیان این آقا را در منزل بشنوند.

وی تأكید كرد: در این مدت مجریان كاربلدی مثل فردوسی‌پور و میرزایی وارد عرصه شدند و همین موضوع باعث شده كمتر به آقای خیابانی فرصت برسد تا عرض‌اندام كند. ایشان هم حق دارد از فرصت‌های محدود خود بهترین استفاده را كند تا اراجیف خودش را تحویل مردم بدهد. من این را می‌دانم اگر آقای خیابانی سرمربی پرسپولیس شود صاحب شغل می‌شود و می‌تواند از این طریق راحت‌تر اظهارنظر كند.

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: برای من جای سؤال دارد كه چرا مسئولان صدا و سیما به این گزارشگر اجازه می‌دهند در یك برنامه زنده تلویزیونی این حق را برای خوش قائل شود كه بازیكن تعویض كند، تاكتیك تیم بچیند و حرف‌های اشتباهی را بگوید كه اصلا معلوم نیست از كدام كوچه بازار آن را یاد گرفته است. من نمی‌دانم این آقای گزارشگر چه حقی دارد تا رسانه ملی را پایگاه شخصی خود قرار دهد و با كسی كه مشكل دارد او را بزند و با احساس مردم بازی كند و با آنهایی كه رابطه پشت پرده ندارد برخورد نادرستی داشته باشد و هر چه می‌تواند حرف‌های بیهوده بزند و طرف را بكوبد و از همه مهمتر خیلی راحت شخصیت فنی بازیكنان را زیر سؤال ببرد.

حقیقی اضافه كرد: خدا را شكر مردم همه چیز را می‌دانند كه چه كسی این كاره است و چه كسی نیست. آقای خیابانی فرق بین توپ و هندوانه را نمی‌داند. گزارشگری كه 90 دقیقه روی اعصاب هواداران پرسپولیس راه می‌رود و حتی خانواده بازیكنان نیز از حرف‌های ایشان ناراحت می‌شوند چه كاره است كه اظهار نظر می‌كند؟ من نگران جریان‌هایی هستم كه در رسانه ملی رخ می‌دهد. البته شك ندارم كه مسئولان رسانه ملی اجازه نمی‌دهند امثال این آقا مشكلات شخصی خود را با برخی از بازیكنان در یك برنامه تلویزیونی تلافی كند.

وی یادآور شد: پرسپولیس تیم بزرگی است و به اندازه كافی هوادار دارد و هوادارانش هم ناراحت هستند اما این آقا با این گزارش قصد دارد تخریب‌ها را چند برابر كند. امیدوارم مسئولان صدا و سیما به برخی از گزارشگران كه در رسانه ملی دنبال منافع شخصی هستند اجازه ندهند عرض‌اندام كنند. من به عنوان یك دروازه‌بان ملی‌پوش از مسئولان صدا و سیما عاجزانه درخواست می‌كنم مچ این آقایان را بگیرند و اجازه ندهند دنبال منافع شخصی‌شان باشند.

حقیقی تصریح كرد: درست یا نادرست من دروازه‌بان اول پرسپولیس هستم. هر كس دوست دارد، قبول كند و اگر دوست ندارد برود یك جای خلوت و هر چه دوست دارد فریاد بزند! فقط به آقای خیابانی می‌گویم من دروازه‌بان اول پرسپولیس بودم، هستم و خواهم بود و امثال تو كه به دنبال مشكلات شخصی با من هستی به هیچ جایی نخواهی رسید.

حقیقی گفت: من از آقای خیابانی خواهش می‌كنم بازیكنان مورد علاقه خود را سریع‌تر به باشگاه پرسپولیس و آقای استیلی معرفی كند تا هواداران تكلیف خودشان را بدانند كه كدام بازیكن پرسپولیسی است و كدام بازیكن پرسپولیسی نیست. یك نفر نیست به این آقای خیابانی بگوید شما در این فوتبال آنالیزور هستید یا كارشناس و یا چه كاره‌اید كه راجع به تیم بزرگ پرسپولیس حرف می‌زنید؟ من به آقای خیابانی می‌گویم این دفعه اگر خواستم از تجربه ایشان استفاده كنیم به او زنگ خواهم زد و با او صحبت می‌كنم تا خیالشان راحت شود. امیدوارم كسی از پرسپولیس انتقاد كند كه درك و شأن این كار را داشته باشد و هر كسی به خود اجازه ندهد در این شرایط پرسپولیس را زیر سؤال ببرد.

وی در پایان به فارس گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس باز هم یار و یاور ما باشند. تك تك بازیكنان پرسپولیس از اتفاقات سه بازی اول لیگ برتر ناراحت هستند و انشاء‌الله سعی خواهیم كرد همه دست به دست هم و با كمك هوادارانی كه بی‌دریغ یار و یاور ما بودند و بدون آنها فوتبال معنایی برای ما ندارد به نتایج خوب برسیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
1
آقای با ادب شما حرمت بزرگتر ها را حفظ کن و انتقاد پذیر باش آقای خیابانی جای برادر بزرگ شماست
حامي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
2
نه اينكه حقيقي فرقش رو مي دونه؟از چند متري گل خورد سي متري...
ميرزا فلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
1
آقا جان تو خودتو ناراحت نكن، هميشه در دنياى ورزش حرفه اى ، ورزشكاران سعي ميكنند در ميدان مسابقه جواب منتقدين خود را بدهند نه توي رسانه هاي جمعي ، اونهم به اين فجيعي، اى خدا!!! جاى اخلاق توى ورزش حرفه اى ما ايرانيان به خصوص فوتبال كجاست؟؟؟
J.V.K
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
0
راست میگه دیگه خوب چرا نظرای شخصیتو اعمال می کنی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
8
امثال آقای خیابانی شما را بیخود بزرگ کردندوحالا بایدتاوانش راپس بدهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
3
6
بد بازی می کنی دیگه، ولی خیابانی هم شلوغش می کنه !
اناالحق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
1
آقای خیابانی درست می گفت . چند سال است بازی می کنند ولی هنوز حرفه ای نشده اند . این هم از صحبت های امروز آقای مایلی کهن . نمی دانم کجای باشگاه پیروزی فرهنگی است ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
2
خیلی خودت رو ناراحت نکن نه تو دروازه بانی نه خیابانی گزارشگر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
1
خیابانی یه گزارشگر نادان ولی شما چرا اینقدر بد بازی می کنید؟
ایرانی
|
GERMANY
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
0
جانا زبان از دل ما گفتی !!
قحط الرجال که تو صداوسیما باشه امثال خیابانی اعصاب خرد کن هم باید جولان بده با آن گزارش های در پیتی و آبکی !!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
1
شما اگه درست جاگیری کرده بودی که توپا رو گرفته بودی !! همه گلها بر اساس اشتباهات فردی به ثمر می رسن ....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
2
امیدوارم خداوند به همه افراد مانند حقیقی مقداری شعور و ادب عنایت کند. برای نسلی که این افراد از بیت المالشان پول های انچنانی می خورند جای تاسف است
هومن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
بنده از گزارش اقاي خياباني و اون اجراي چندش اورش حالم بهم مي خوره البته فكر نمي كنم كسي كه داره فوتبالو كارشناسي مي كنه يا گزارش مي كنه حتما بايد تو دروازه 7 متري وايساده باشه اقاي فردوسي پورم نياستاده اقاي حقيقي بايد بهتر بازي كني تا هميشه ملي پوش و دروازه بان اول باشي اگه همون مجريان هم كه نام بردي پشتت در نميان
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
با همه اشتباهات خیابانی ایشان دروازه بانی فوتبال کرده اند .
و حرمت بزرگترها را نگه داشتن بد نیست
نظرات بینندگان