arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

ورود پلیس به منازل و جمع آوری ماهواره باید با حکم قضایی باشد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در رابطه با شیوه فعلی جمع‌آوری ماهواره‌ها در سطح کشور، گفت: در صورت ارائه حکم قضایی، جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره تبعات و تنش‌های کمتری را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

"محمد تقی رهبر" در رابطه با شیوه فعلی جمع‌آوری ماهواره‌ها در سطح کشور، تصریح کرد: این طرح قانونی است و مصوبه آن نیز به تصویب نهاد‌های و دستگاه‌های اجرایی مسئول رسیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اشکالی در این طرح دیده نمی‌شود اما باید دیش‌های ماهواره‌‌هایی که در دید عموم هستند در اولویت جمع‌آوری  قرار بگیرد.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: باید قبل از ورود به حریم‌ خانه‌ها، به صاحبان‌ خانه‌ها اطلاع داده شود و پس از آن اقدام به جمع‌آوری ماهواره‌ها کرد؛ البته نمی‌دانم که پلیس وارد منازل می‌شود یاخیر؟ در هرحال ورود پلیس به منازل و جمع آوری ماهواره باید با حکم قضایی باشد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس بیان داشت: این روشی فعلی که انجام می‌شود چالش‌های را به وجود آورده است اما در صورت ارائه حکم قضایی، جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره تبعات و تنش‌های کمتری را در جامعه به دنبال خواهد داشت و حاشیه ساز نخواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Canada
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
3
اگر ماهواره ممنوع است باید برای تمام مردم این کشور ممنوع باشد و هیپ کس نباید مستثنا شودو حتی وکلای مجلس نیز نباید به ماهواره دسترسی داشته باشد. وقتی استاد دانشگاه حق استفاده از ماهواره را نداشته باشد چگونه می توان این حق را به فلان مدیر یا نماینده مجلس داد که از ماهواره استفاده کند
نظرات بینندگان