arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰

مدير عامل شموشك بازداشت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسوول تداركات فصل گذشته تيم اميد شموشك پس از چند ماه پيگيري شكايت از مديرعامل شموشك موفق به گرفتن حكم جلب وي شده بود به كمك نيروي انتظامي وي را هنگام خروج از جلسه‌اي كه گويا به منظور واگذاري باشگاه به شخصي ديگر تشكيل شده بود بازداشت كرد.

به گزارش انتخاب، روزنامه شرق نوشت: سازمان ليگ يك و ليگ‌هاي پايين‌تر بارها از بدهي باشگاه‌هاي ليگ و وضعيت نامساعد اين تيم‌ها از نظر مالي ابراز نگراني كرده بود و از امكان مشكل براي تيم‌هايي كه با طلبكار خود تسويه نكرده‌اند، گفته بود.

يكي از همان مشكلات كه سازمان ليگ اعلام كرده بود براي مدير عامل شموشك اتفاق افتاد. مديرعامل باشگاه شموشك نوشهر كه در رقابت‌هاي ليگ دسته دوم حضور دارد صبح روز يكشنبه و پس از خروج از جلسه فرمانداري نوشهر با حكم جلب دادگستري روانه زندان شد.

هوشنگ رمه مسوول تداركات فصل گذشته تيم اميد شموشك كه صبح روز يكشنبه پس از چند ماه پيگيري شكايت از حسيني، مديرعامل شموشك موفق به گرفتن حكم جلب وي شده بود با حضور مقابل در فرمانداري به كمك نيروي انتظامي وي را هنگام خروج از جلسه‌اي كه گويا به منظور واگذاري باشگاه به شخصي ديگر تشكيل شده بود بازداشت و روانه دادگستري كرد.

مسوول تداركات باشگاه شموشك در اين خصوص مي‌گويد: «فصل قبل قراردادي يك‌ساله با اين باشگاه امضا كردم كه بر اساس آن قرار بود مبلغ دو ميليون و 500هزار تومان براي يك فصل به من بدهند. نيم فصل درخواست حقوق كردم اما خبري نشد. كشمكش تا شب عيد طول كشيد وقتي كه باز هم خبري از پول نشد شكايت كرديم، در نهايت حدود يك ماه قبل حكم جلب آقاي حسيني را گرفتم. اما اطلاعي از وي نداشتم، چون بيشتر در تهران بود. ولي از طريق دوستانم در جريان جلسه روز يكشنبه با فرماندار قرار گرفتم و با كمك ماموران نيروي انتظامي موفق به دستگيري مديرعامل شموشك شديم.

اما نكته جالب اين ماجرا را از زبان تداركات تيم بشنويد: وي را دستگير كرديم و به دادگستري برديم. قاضي به او گفت؛ يا بايد تسويه‌حساب كند يا به زندان برود اما وي گفت در حال حاضر پولي ندارد. بنا بردستور قاضي قرار شد وي ماشين خود را در گرو بگذارد كه او منكر داشتن ماشين شد.
در نهايت ماشين ال90 يكي از معاونان باشگاه را به‌عنوان گرو نگه داشتند و وي با قيد ضمانت آزاد شد.»

جالب اينجاست كه روز دوشنبه باشگاه را يك شركت خصوصي خريده و اعضاي هيات مديره و مدير عامل را انتخاب كردند كه حمزه حسيني در پست مدير عاملي خود ابقا شد.

ساير اعضاي هيات مديره به اين شرح هستند: دكتر عليرضا اسماعيلي، مهندس عبدالله جلالي، دكتر سعيد صادقي، جلال چراغپور، رحمان رضايي و مهندس محسن پوراحمدي.
نظرات بینندگان