arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز چهارشنبه 26 مرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار  چهارشنبه 26 مرداد:

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی قیمت انواع سکه و طلا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶
خبرها از قم حکایت از افزایش 16 برابری ذرات گرد و غبار دارد.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۵
نظام آموزش عالی کشور را خراب است. چرا باید دختران ۲۱-۲۲ ساله مجرد باشند؟ باید این معضل را حل کرد.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸
در هر مورد مذاکره شد. سرانجام راضی رفتند و قرار شد در حد حقوق و وظایف ستاد عمل شود و آنها هم کارهای مربوط به نیروها را از طریق فرماندهی عمل کنند.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
تعداد بازديدكننده هاي برج ميلاد در سال جاري افزايش يافته و در 5 ماه گذشته با توجه به برنامه هاي برگزار شده در سالن همايش هاي بين المللي و بازديد مردم، بيش از 500 هزار نفر به برج ميلاد آمده اند که اين در مقايسه با سال گذشته آمار چشمگيري بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
استاد بهرام سیاره متخلص به "پریش" ساعت هشت صبح روز بیستم مردادماه در 67 سالگی در شهرضا درگذشت و پدرش استاد قاسم سیاره متخلص به "آشفته" نیز ساعتی بعد بدون آگاهی از مرگ فرزندش همسفر وی شد.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵
سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از تصويب لايحه افزايش تعطيلات عيد فطر در اين كميسيون خبر داد و گفت : اگر كميسيون اجتماعي به عنوان كميسيون اصلي بررسي اين لايحه با افزايش تعطيلات موافقت كند اين لايحه فردا (چهارشنبه) و يا هفته آينده در صحن علني مجلس مطرح مي شود.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
ميدان كاج، محمدشهر كرج، پل مديريت و حالاخيابان پاسداران. يك بار ديگر جنايتي خياباني همه را شوكه كرد. اين بار مردي خشمگين روي همسرش چاقو كشيد و او را با چند ضربه به قتل رساند. اين قتل نيز در برابر چشم ناظران دوربين به دست به وقوع پيوست؛ البته اين بار نيروي انتظامي و اورژانس زودتر به محل حادثه رسيدند و پليس 15 دقيقه بعد و امدادگران پس از 25دقيقه.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
دانشگاه شانگهای، جدیدترین رتبه بندی جهانی دانشگاهی خود را که برای اولین بار در سال 2003 و توسط مرکز دانشگاه های جهانی این دانشگاه منتشر شد، اعلام کرد که بر اساس آن دانشگاه هاروارد عنوان برترین دانشگاه جهان را دریافت کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
روابط عمومي مجمع نيروهاي خط امام(ره) اخبار منتشر شده در برخي سايت‌ها مبني بر رياست دوره‌اي حجت‌الاسلام و المسلمين سيدهادي خامنه‌اي بر شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را تكذيب كرد.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
هر بحثی موافقان و مخالفان خود را دارد، اما وقتی پای ممیزی آثار كلاسیك ادبیات فارسی به میان می​آید ماجرا شكل دیگری می​یابد.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
«محمود احمدی‌نژاد» شامگاه سه شنبه 25‌مردادماه در دیدار صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و قلم كه هم‌زمان با میلاد كریم اهل بیت(ع) برگزار شد، ضمن تبریك میلاد امام حسن مجتبی (ع) با بیان این كه فرهنگ تجلی وجه آسمانی و علمی انسان و فضای تنفس روح اوست، خاطرنشان كرد: اگر فرهنگ در جامعه دچار مشكل شود، روح از بین می‌رود و اگر روح بمیرد اثری از انسانیت باقی نمی‌ماند.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
با نگاهي بر مجموعه تلويزيوني "خنده‌بازار"
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴
گزارش لس انجلس تایمز از ویژه نامه خاتون؛
پس از انتشار ویژه نامه ای در مورد حجاب اسلامی زنان، اصولگرایان ایران پیگیر روزنامه ای هستند که به عنوان سخنگوی رئیس جمهور ایران محمود احمدی نژاد عمل می کند.
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۳:۵۷
نظرات بینندگان