arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز پنج شنبه 27 مرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار پنج شنبه 27 مرداد:

كشف بمب جديد يك و نيم‌ تني در ويلاي قاتل نروژي
تلويزيون دولتي نروژ امروز از كشف يك بمب‌ يك و نيم تني ساخته شده توسط قاتل نروژي در ويلاي اجاره‌اي وي خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲

هر ساعت تماشای تلویزیون 22 دقیقه ازعمرتان می کاهد
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
وزير اطلاعات پرايد سوار
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
بارسلونا قهرمان سوپرجام باشگاه‌های اسپانیا شد/ این مسی تمام نشدنی
دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا از ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که در پایان به برتری 3 بر 2 شاگردان گواردیولا انجامید تا این تیم با پیروزی 5 بر 4 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۶
مرگ روزانه 10 كودك در سومالي
طبق ارزیابی سازمان ملل، مرگ و میر کودکان در نتیجه‌ خشکسالی در شرق آفریقا ابعاد بسیار نگران‌کننده‌ای به خود گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
بازگشت بي سر و صداي آقاي "ک"
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
«آواتار» در آن سالن تاريك چه كرد؟
صد فيلم پر تماشاگر تاريخ سينماي جهان
از وقتي كه در دوران كودكي يكي از اعضاي خانواده، پاي ما را به راهرو تاريك سينما كشاند و با سحر بزرگ «برادران لومير» آشنا كرد، بيشترمان مسحور اين هنر- صنعت شگرف شده‌ايم و همواره در پس ذهنمان و گاه در پيش رويمان در حالتي روياگونه قهرمانان محبوب و دوست داشتني فيلم‌هايمان را ديده‌ايم، با آنها همذات پنداري كرده‌ايم، با آنها اشك ريخته‌ايم با آنها عاشق شده‌ايم، ‌كتك خورده‌ايم، خنديده‌ايم و عموما سربلند از موانع پيش رويمان در زندگي سينمايي‌مان بيرون آمده‌ايم.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
توضیح رياست جمهوري درباره خروج داوود احمدی نژاد از دولت
مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات رياست جمهوري در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: انتقال دبيرخانه پدافند غيرعامل به درخواست فروردين ماه امسال رييس ستاد كل نيروهاي مسلح و با موافقت رييس‌جمهور بوده است، بنابراين انتشار اخباري مبني بر تغيير يا بركناري دبير پدافند غيرعامل هيچ‌گونه موضوعيتي ندارد و اين خبر تكذيب مي‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
شجونی: پناه بردن به هاشمي مثل پناه بردن به کشتي بزرگ در حال غرق است
دبير جامعه وعاظ تهران به پروژه جديد فتنه گران براي انتخابات اشاره کرد و گفت: گروهي از فتنه گران داراي پرونده قضائي انتخابات را تحريم مي کنند، برخي مانند خاتمي به علت عدم اقبال عمومي فعاليتش را مشروط مي کند و مهره هاي جديد از کارگزاران نيز حضوري فعال خواهند داشت.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
کارگردان "اقا یوسف": همه‌چيزمان بدون حساب و كتاب است
علي رفيعي بي‌ترديد يكي از مهم‌ترين نام‌هاي چند دهه اخير تئاتر ايران است. او هربار كه نمايشي را روي صحنه آورده تحسين شده، گرچه گاهي منتقداني هم داشته است. اما نام رفيعي از تئاتر ايران جدا شدني نيست. هم او بود كه هواي تازه‌يي به تئاتر بعد از انقلاب ايران دميد و توانست جرياني خاص به راه بيندازد و امروز شاگردان او بهترين‌هاي تئاتر ايران هستند. علي رفيعي اما پس از گذر عمري با تئاتر به سينما آمد و «ماهي‌ها عاشق مي‌شوند» را ساخت. فيلمي كه محبوب بود و خوش‌ساخت و حالا هم «آقايوسف» كه يكي از فيلم‌هاي خوب چندسال اخير است.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰
یکی از نزدیکان آیت الله کاشانی: پس از گلایه از مصدق، به منرل آیت الله کاشانی حمله کردند
اگرچه اين نگاه در سال‌هاي بعد از كودتاي 28 مرداد تواما با حب و بغض‌هايي نيز بوده اما از اهميت آن چيزي به غايت نكاسته است. از اين حيث مي‌توان جريان منتهي به 28 مرداد را جدا از ابعاد سياسي داخلي يكي از گداخته‌ترين نقاط عطف تاريخ معاصر قرن بيستم ميلادي دانست. اما بر همگان روشن است از ماوراي آنچه در دادگاه لاهه گذشت و آنچه روابط ديپلماتيك بين كشورهاي ايران ـ انگليس و امريكا ثبت شد اين نهضت و مديريت سياسي آن ابعاد داخلي نيز داشت و حتي سال‌ها پس از كودتاي 28 مرداد همچنان در ادبيات سياسي ايرانيان ريشه دوانده است.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۰
لوگوی گوگل فرمول ریاضی شد/ تولد 410 سالگی یکی از بنیانگذاران نظریه اعداد
بزرگترین موتور جستجوی دنیا امروز 17 آگوست (26 مرداد) لوگوی خود را به مناسبت تولد 410 سالگی "پیر دو فرما" که به عنوان یکی از بنیانگذاران نظریه اعداد شناخته می شود به شکل تخته سیاهی درآورد که روی آن مهمترین فرمول ریاضی این ریاضیدان نوشته شده است.
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۴
2 دانشگاه ایرانی در بین 400دانشگاه برتر جهان
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۲

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
CANADA
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۸
0
0
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
گزارش تصويري
وضعيت هولناك موش‌ها در جوي‌هاي تهران
اينجا جوي‌هاي تهران است؛ خانه موش‌ها. همان موش‌هايي كه ناقل 30 تا 40 نوع بيماري‌اند. شمال، جنوب، شرق و غرب ندارد. ديدن آنها سخت نيست. كمي دقت و حوصله مي‌خواهد.


مسئول رسیدگی به این فاجعه بیماریزا , که و چه کسانی هستند ؟؟؟!!!...
نظرات بینندگان