arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶

شهردار کرمانشاه: ۷۰۰ تن اقلام ضروری به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار کرمانشاه گفت: طی سه روز بعد از حادثه زلزله بیش از ۷۰۰ تن کمک غیرنقدی مردم کرمانشاه جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، آرش رضایی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۳ محموله کمک های غیرنقدی شامل مواد غذایی و آذوقه، پوشاک و وسایل و اثاثیه به مناطق آسیب دیده ارسال شده است.

وی با قدردانی از همت والای مردم کرمانشاه در کمک به هم استانی های خود، گفت: مردم با غیرت کرمانشاه در این مدت در چهار مرکز جمع آوری کمک های غیر نقدی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برپا شده، بیش از ۳۲۰ هزار بطری آب معدنی، 14 هزار و 500 تخته پتو، ۸۵ هزار کنسرو و مربا، ۷۲۰ تخته چادر مسافرتی، مقدار قابل توجهی زیرانداز، لباس گرم، دارو و لوازم بهداشتی به هم استان های خود در سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، ازگله و سایر مناطق آسیب دیده اهدا کردند.

شهردار کرمانشاه به کمک یک میلیارد ریالی شورای اسلامی شهر کرمانشاه و تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در روز اول اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری کرمانشاه با تمام توان در کنار هم استانی های خود خواهد بود.

رضایی با تشکر از همکاری تشکل های مردم نهاد و تشکیلات حامیان مردمی دولت در استان در این زمینه افزود: تلاش ما تا حد ممکن ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: کرمانشاه ، زلزله
نظرات بینندگان