arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶

مایکروسافت با هوش مصنوعی زبان چینی را آموزش می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت مایکروسافت به تازگی یک اپلیکیشن آموزشی را توسعه داده که به کمک تکنیک های هوش مصنوعی زبان چینی را به کاربران آموزش می‌دهد.

مهم ترین خصوصیت این اپلیکیشن آموزشی بکارگیری تکنیک های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی برای آموزش زبان چینی عنوان شده است. Yan Xia، رییس ارشد بخش توسعه این اپلیکیشن در مایکروسافت اعلام کرده که اپلیکیشن جدید مایکروسافت با هوش مصنوعی زبان چینی را آموزش می‌دهد و مجهز به سیستم شبیه ساز ارتباط انسانی است.

وی اظهار داشت:

ممکن است شما وقت زیادی برای یادگیری زبان چینی از طریق کتاب ها و نرم افزار های مختلف صرف کرده باشید. با این حال زمانی که به یک فرد چینی‌زبان بر می‌خورید، احتمالا نمی‌توانید در همان لحظه با او ارتباط برقرار کنید. اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی زبان چینی را با هم کلام شدن با شما آموزش می‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود تا در مدت کوتاهی بتوانید مهارت شنیداری و گفتاری خود را بالا ببرید، چرا که این اپلیکیشن از جدیدترین تکنولوژی روز برای فرآیند طبیعی یادگیری زبان بهره می‌برد.

این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی و شبکه عصبی بکار رفته در آن می‌تواند میزان مهارت کاربر را در صحبت کردن و درک شنیداری زبان چینی تشخیص دهد و در نهایت سعی می‌کند تا اشتباه های دستوری و تلفظی کاربر را تصحیح کند.

گفتنی است؛ در زبان چینی رعایت تلفظ ها و قواعد دستوری صحیح بسیار مهم است و همین مسئله باعث می‌شود تا یادگیری این زبان برای بسیاری از افراد دنیا دشوار باشد. اپلیکیشن مایکروسافت با هوش مصنوعی زبان چینی را به گونه ای آموزش می‌دهد که روند یادگیری کلمات، قواعد و تلفظ ها برای کاربر آسان تر شود.

مایکروسافت به تازگی توجه ویژه و خاصی به فناوری هوش مصنوعی کرده است. بر همین اساس این شرکت تصمیم دارد تا اپلیکیشن های ترجمه لحظه ای و آموزش زبان های مختلف را برای کاربران سراسر دنیا توسعه دهد.

این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای کاربران سیستم عامل iOS و از طریق اپ استور موجود شده است.

نظرات بینندگان