arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

هدیه‌ای شگفت‌انگیز برای گیمرها؛ گوشی جدید شرکت «ریزر» در راه است

طی ماه های اخیر شایعات زیادی در خصوص محصول جدید شرکت ریزر ، یعنیrazer phone2 منتشر شده ، اما جدیدترین گزارش ها نشان می دهند این موبایل قرار است شگفتی هایی اختصاصی برای گیمرهای حرفه ای در چنته داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طی ماه های اخیر شایعات زیادی در خصوص محصول جدید شرکت ریزر ، یعنیrazer phone2 منتشر شده ، اما جدیدترین گزارش ها نشان می دهند این موبایل قرار است شگفتی هایی اختصاصی برای گیمرهای حرفه ای در چنته داشته باشد.

به گزارش سرویس آی تی «انتخاب» به نقل از فوربس، ریزر در نظر دارد تا hفزون بر ارتقای برخی ویژگی های اساسی موبایل های خود ، برخی موارد مهم تر را نبز به گوشی های نسل جدید خود اضافه کند .

برای اهالی تکنولوژی لپ تاپ ها یا محصولات جانبی ریزر ناشناخته نیستند، اما اکنون ریزر در تلاش است تا در بازار رقابتی گوشی های هوشمند نیز جایگاهی خاص کسب کند . جالب است که این شرکت روند تحولات را آهسته، اما پیوسته طی می کند .

بر اساس تازه ترین اطلاعاتی که از شرکت ریزر به بیرون درز کرده، قرار است razer phone 2 از آخرین نرم افزارهای بازی با کیفیت HDR برای Netflix پشتیبانی کند . افزون بر این ، کیفیت صدای Dolby Digital 5.1 برای برنامه هایی که از استاندارد صدای فراگیر پشتیبانی می کنند، در دسترس خواهد بود .این موبایل هوشمند از جدیدترین به روزرسانی های امنیتی 2018 نیز برخوردار است .

یکی از مشکلات شایع بین دستگاه های ارائه شده مختص بازی که اغلب از سوی کاربران مطرح می شود، مسئله به روز رسانی است. اما ریزر وعده داده که موبایل جدیدش به طور قطع فاقد مشکلات در حوزه به روزرسانی برنامه ها خواهد بود.

با وجود این که شرکت ریزر از اعلام هر نوع اطلاعات تکمیلی در خصوص موبایل جدیدش اجتناب می کند و حتی گزارشی در خصوص دیگر محصولات احتمالی چرخه موبایل های خود منتشر نمی کند، کاربران امیدوارند تولیدات با کیفیت ریزر در این حوزه ادامه دار باشد.

قرار است razer phone 2 در جربان نمایشگاه IFA برلین برای نخستین بار رونمایی شود . این در حالی است که سامسونگ نیز قصد دارد نمایش عمومی فبلت جدید خود را در همین نمایشگاه انجام دهد و البته برند نوکیا نیز ممکن است موبایل جدید خود را با یک دوربین 5 مگاپیکسلی چشمگیر همزمان با این 2 منتشر کند.

اما در این میان تنها سوالی که باقی می ماند این است که با وجود تمام امکاناتی که در مورد این موبایل ذکر شد، آیا حافظه موبایل و سیستم پردازنده قادر به اجرای تمامی فرامین کاربران خواهد بود یا خیر .

نظرات بینندگان