arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

نظر علی فتح الله زاده درباره هیئت مدیره سرخابی+پاسخ نژاد فلاح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تصور می کنم هیئت مدیره استقلال از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منسجم‌تر است.
علی فتح الله زاده در حالی که برای انجام امور پایان نامه خود به باکو سفر کرده در گفت و گوی اختصاصی با فارس، صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

فارس: با معرفی اعضای هیئت مدیره استقلال خیالتان راحت شد؟
خیال من نباید راحت می‌شد، خیال AFC باید راحت می‌شد.

 پیش از این تلاش شما بر این بود که تعداد اعضای هیئت مدیره کم باشد اما اکنون تعداد اعضا به 7 نفر رسیده است؟
دوستانی که هم اکنون انتخاب شده‌اند بیش از این در استقلال بوده‌اند و بر امور تسلط دارند. فقط با توجه به اینکه برداشت‌ها از صحبت‌ها و مصاحبه‌ها ممکن است متفاوت باشد از دوستان خواسته‌ایم که بیشتر مراقبت کنند تا استقلال از این آرامش خارج نشود.

 یعنی شما از این تعداد نفرات استقبال می‌کنید؟
خودم معتقدم اگر جمع محدود‌تر بود بهتر می‌شد اما اکنون شرایط به گونه‌ای است که همه باید برای کمک به استقلال تلاش خود را انجام دهیم.

 شما فکر می‌کنید این هیئت مدیره همدل است؟
در کارهای فرهنگی و ورزشی سلایق فرق می‌کند. شما دو نفر را پیدا نمی‌کنید که مثل هم فکر کنند. وقتی قرار است کار تیمی انجام شود باید به کار تیمی احترام گذاشت. وقتی همه روی یک مسئله اتفاق نظر دارند حتی اگر آن موضوع باب طبع یک نفر نباشد باید بپذیرد. ما باید کاری کنیم که هواداران از شرایط استقلال لذت ببرند.

 شرح وظایف هیئت مدیره و مدیر عامل مشخص شده است؟
شرح وظایف هر یک از ما را اساسنامه قبلا تعیین کرده و باید طبق آن پیش رویم.

 پرسپولیس معاون رئیس جمهور و سلطان را دارد
 عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوست نداریم رو در روی استقلالی ها قرار بگیریم اما حضور معاون رئیس جمهور و علی پروین در پرسپولیس همه چیز را مشخص می کند.
محمدحسین نژاد فلاح ‌درباره اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر اینکه هیئت مدیره استقلال از پرسپولیس قوی‌تر است، اظهار داشت: ابتدا باید اعلام کنم تمام اعضای تیم فوتبال استقلال و همکارانم در هیئت مدیره این تیم احترام خاصی قائلم اما مطمئنم دلیلی نیست مقایسه‌ای بین استقلال و پرسپولیس انجام شود.

وی افزود: نمی‌دانم بیان این صحبت ها چه نفعی دارد! و برای روشن شدن موضوع من چند سؤال را می‌پرسم. ابتدا باید بگویم که در هیئت مدیره پرسپولیس پیشکسوت و استادی مثل علی پروین وجود دارد که برای تمام فوتبال دوستان شناخته شده است. پس ما سلطان فوتبال ایران را که یک اسطوره نیز هست، در اختیار داریم. آیا این حرف من درست نیست؟ در کنار ایشان ما فوتبالیست خوشنام پرسپولیس و ملی‌پوش شناخته شده ای به نام محمد پنجعلی را در اختیار داریم که او نیز وزنه سنگینی برای هیئت مدیره پرسپولیس است. این موضوع نشان می‌دهد وزن فنی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بسیار بالاتر از حریف مقابل است.

نژاد فلاح خاطرنشان کرد: البته من به جواد زرینچه و غلامحسین فرزامی احترام خاصی قائل هستم و این افراد هم افرادی کاربلد هستند، بنابراین قصد مقایسه ندارم ولی مجبورم برخی حرف‌ها را بزنم.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از نکته‌های مهم در ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس حضور معاون رئیس جمهور است که در استقلال این فرد وجود ندارد، البته در هیئت مدیره استقلال افرادی مثل امیدوار رضایی و نجف‌نژاد که سرمایه‌های مجلس هستند. البته من قبول دارم اگر بخواهند مرا با این آقایان مقایسه کنند، من کوچک تر از همه آنها هستم به همین دلیل اگر روی من زوم کردند من حرفی ندارم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: به اعتقاد من قشنگ نیست که بخواهیم ما درباره استقلالی‌ها نظر یدهیم و یا آنها این کار را انجام دهند. آنقدر مشکل در این دو تیم وجود دارد که نباید به این مسائل کم ارزش بها داد. مشکلاتی مانند زمین تمرین،‌نبودن تیم‌های پایه، رسیدگی به مسائل فرهنگی و زمینه‌های مختلف که ما باید وظیفه خود بدانیم تا به این مسائل جامه عمل بپوشانیم نه مسائل دیگر.
نظرات بینندگان