arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

مجلسی ها هم از هیئت همراه احمدی نژاد یاد گرفتند: ما هم می خواهیم خانواده ی خود را به سفر خارج ببریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اگر چه پیش از این نیز سفرهای خانوادگی مسوولان به خارج از کشور رواج داشت , اما با اخرین سفر محمود احمدی نژاد , که مقامات عالیرتبه همراهش، خانوادگی به امریکا سفرکردند , و اخیرا داماد خواهرش هم اینکار را کرده , برخی از نمایندگان مجلس اعتراض کرده اند که چرا تا کنون سفرهای خارجی را بدون همسر و سایر اعضای خانواده خود انجام داده اند .

به گزارش انتخاب به نقل از قدس، اما از یک کمیسیون مجلس خبر رسید که بر اساس اظهارات موثق یک نماینده مجلس , همسران مسوولانی که طی سالهای اخیر همراه شوهرانشان به سفر خارجی رفته اند و اتفاقا کارمند دولت هم بوده اند , حق ماموریت هم گرفته اند , که از ان جمله همسر متکی و همسر یک مقام عالیرتبه فعلی که به دلیل قرار داشتن در مقام دولتی از ذکر نام او خودداری میکنیم .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
0
قربون این همه همت عالی و دلسوزی برای تبلیغ دین و انتقال تجربه مدیریت به جهان !!!!! التماس دعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
0
نمايندگان به جاي اين كه جلوي سردار ساده زيستي! را بگيرند،خود مي خواهند مثل او شوند!همه چيزمان به هم مي ايد! نمايندگان مجلس هم خانوادگي بروند،پول نفت كم كه نمي ايد!
rostam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
1
واضح و مبرهن است که خانواده دوستی کار پسندیده ای است و آدم نباید وقتی دستش به دهنش رسید به علت مشغله کاری خانواده خود مخصوصا حاج خانم را ! از یاد ببرد به قول دایی جانم انگلیسها که همه کارها زیر سر آنهاست هم بدون همسرانشان به سفر آنهم سفر سیاسی نمیروند ! ولی من میدانم که خرج این سفرها از جیب ملت انگلیس میرود ! ولی ننه جان اعتقاد دارد که نمایندگان مجلس تا به حال به زن و بچه هایشان ظلم کرده اند ! و باید در روز قیامت جواب بدهند ! آقا اجازه قصد جسارت ندارم ولی آیا معلمها هم با خانواده به مسافرت میروند ؟ ! آقا اجازه چرا من را میزنید تقصیر ما که نیست که حقوق شما کفاف مسافرت حتی یک نفره را هم نمیدهد ! آقا اجازه غلط کردیم انشاء تمکام است
نظرات بینندگان