arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

تشریح نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار در بانک شهر

اين اوراق يک‌ساله، با نرخ سود علي‌الحساب 20 درصد سالانه، معاف از ماليات، بانام انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک شهر با نرخ 14 درصد سالانه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدير امور شركتها و سرمايه گذاري های بانک شهر، نحوه انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (ریالی و ارزی) در این بانک را تشریح کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید اقدامیان با اشاره به انتشار اوراق گواهي سپرده مدت دار ويژه سرمايه‌گذاري عام (ریالی و ارزی) به منظور جذب منابع و توسعه و عمران شهری و ارزش آفريني براي هموطنان و مشتريان بر اساس مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران گفت: اوراق گواهی سپرده ریالی از روز شنبه 28 بهمن ماه 96 تا روز  پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه  در همه شعب این بانک در سراسر کشور عرضه خواهد شد.   

وی افزود: اين اوراق يک‌ساله، با نرخ سود علي‌الحساب 20 درصد سالانه، معاف از ماليات، بانام انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک شهر با نرخ 14 درصد سالانه است.

اقدامیان خاطر نشان کرد: همچنين مقاطع پرداخت سود علي‌الحساب اين اوراق ماهانه بوده و تضمين پرداخت اصل و سودهاي علي‌الحساب آن توسط بانک شهر صورت مي‌گيرد.

وی با اشاره به شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده ریالی مبتنی بر ارز، تصریح کرد: فروش و انتشار این گواهی نیز از 28 بهمن 96 آغاز شده و تا اطلاع ثانوی انجام خواهد شد.

به گفته وی، این اوراق با نام، یکساله با نرخ 4 درصد و برای گواهی های دوساله با نرخ 5‏/4 درصد با پرداخت سود در مواعد 6 ماهه خواهد بود.