arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

مشایی در ورود احمدی نژاد به تهران رویت نشد

رئیس جمهوری اسلامی ایران شب گذشته پس از یک سفر 8 روزه با بخشی از هیئت ایرانی حاضر در اجلاس نیویورک به تهران بازگشت و مورد استقبال معاون اول و تنی چند از مسئولان دولتی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری اسلامی ایران شب گذشته پس از یک سفر 8 روزه با بخشی از هیئت ایرانی حاضر در اجلاس نیویورک به تهران بازگشت و مورد استقبال معاون اول و تنی چند از مسئولان دولتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی نژاد شب گذشته حدود ساعت 21 به همراه هیئت ایرانی از هواپیمای بوئینگ 747  پیاده شد و مورد استقبال محمد رضا رحیمی معاون اول، لطف الله فروزنده، محمد رضا میرتاج الدینی و مسعود زریبافان دیگر معاونین خود و  بختیاری وزیردادگستری، مرتضی تمدن و فرهادی استانداران تهران و البرز و محمد علی رامین معاون مطبوعاتی سابق قرار گرفت.

در سالن استقبال از رئیس جمهور و هنگام سخنرانی وی در جمع خبرنگاران، علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری حضور نداشت ولی در هنگام ترک پاویون جمهوری خودروی وی نیز رویت شد.

اسفندیار رحیم مشایی نیز در سالن استقبال از رئیس جمهور رویت نشد هر چند که بنا بر گفته ها در تمامی برنامه های خبری و حتی در دیدارهای دوجانبه ای که طی این سفر انجام شد سعی می شد عکس یا تصویری از رحیم مشایی در هیئت ایرانی دریافت و منتشر نشود.

جمعی از مردم علاقه مند به رئیس جمهور در مقابل درب ورودی پاویون جمهوری تجمع کرده بودند تا از احمدی نژاد استقبال کنند و به محض خروج خودرو رئیس جمهور بر دور این خودرو حلقه زده و با شعارهایی ورود او را به وطن گرامی داشتند . البته در میان شعارهایی که سر دادند، شعار جدید "یار علی در نهروان، بشکن سکوتو قهرمان" به صورت سازمان دهی شده بیش از دیگر شعارها تکرار شد.

محمود احمدی نژاد نیز به ابراز محبت آنها پاسخ گفت و در سخنانی کوتاه با بیان اینکه امروز نام ملت ایران در تمام جهان می‌درخشد و مواضع جمهوری اسلامی ایران شکلی فراگیر به خود گرفته است، گفت: مطمئن باشید پیروزی با تمام انسان‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب دنیاست و این وعده تاریخی است که خدای متعال به بشر داده است در مسیر آرمان‌خواهی و عدالت‌ طلبی ممکن است مشکلات و سختی‌هایی وجود داشته باشد اما بدانید که تمام این مشکلات برای مشخص شدن سره از ناسره در راه پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت‌ها در همه جای جهان با ملت ایران هستند و حرف‌ها و شعارهای ملت ایران را تکرار می‌کنند، تصریح کرد: در جلساتی که با گروه‌های مختلف آمریکایی در نیویورک داشتیم، آنها هم همان حرف‌های ملت ایران را بیان می‌کردند.

در هیات همراه رئیس جمهور شیخ الاسلامی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، نامجو وزیر نیرو و ثمره  هاشمی دستیار ارشد وی دیده شد که بنا بر گفته برخی دیگر از اعضا هیات همراه ، غضنفری وزیر صنایع و تجارت نیز در نیویورک این هیات را همراهی می کرده و پس از چند روز به کاراکاس پایتخت ونزوئلا عزیمت کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
7
الحمدلله همه چی حله !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
15
ما که قابل نیستیم. انشاء‌الله ک-1 فداش بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
6
اين رسانه ها گويا ديگه سوژه اي براي اخبار ندارند ؟ وقتي مشايي در عكسي هست تيتر ميزنند :مشايي رونمايي شد وقتي هم ايشون نيست تيترشون اعلام غيبت وي است ! معلوم نيست بالاخره ايشون حضور داشته باشه يا غايب باشه بهتره ؟ معلومه كه اين كارا براي خدا نيست !!!
آذری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
0
لابد یه تیم استهلال در مهرآباد مستقر شده تا جمال مشایی رو روئیت کنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
0
ظاهرا در داخل چمدان رفته و در اونجا هم يادشون رفته در چمدانو باز كنند همونجور برش گردوندن !!!!
نظرات بینندگان