arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

انتقاد لاریجانی از کسانی که سعی دارند مجلس را ناکارآمد نشان دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده شیراز با اشاره به جلسه نمایندگان اصولگرا تاکید کرد که لاریجانی به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس،از آنانکه در خارج از مجلس سعی دارند مجلس را ناکارآمد نشان دهند،انتقاد کرد.

به گزارش انتخاب؛  نماینده شیراز تاکید کرد که لاریجانی به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس، نماینده​ای به ۸+۷ فرستاده است.

جعفر قادری،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه عباس رجایی نماینده اراک جلسه نمایندگان اصولگرای مستقل را اداره می​کرد،به خبرآنلاین، گفت:حجت الاسلام مصباحی​مقدم دراین جلسه فرایند شکل گیری گروه ۸+۷ را توضیح داد.

وی افزود:دراین جلسه آقای لاریجانی به مسایل سیاسی روز اشاره کردند و از جریاناتی خارج مجلس که سعی دارد مجلس را خراب کرده و آن را ناکارآمد نشان دهند، انتقاد کردند.

نماینده شیراز؛همچنین درباره ترکیب ۸+۷ جبهه متحد گفت:حدود ۱۶۰ نفر از اصولگرایان مجلس که مربوط به طیف خاصی هم نمی​شوند خواستار آن بودند که در جبهه متحد اصولگرایان یا همان ۸+۷نماینده داشته باشند.این که برخی می​گویند نماینده آقای لاریجانی در ۷+۸ حضور دارد، مسئله اشتباهی است.از آنجا که آقای لاریجانی رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس هم هستند به نمایندگی از اصولگرایان مجلس فردی را برای عضویت در ۷+۸ تعیین کردند.

قادری همچنین،در ادامه گفت که دراین جلسه  اشاره​ای هم به بعضی فرافکنی​ها و اتهام زنی​ها به نمایندگان مجلس در ارتباط با مسایل اقتصادی شد که آقای لاریجانی دراین​باره گفتند کسی در مجلس ارتباطی با آن جریان​ها ندارد.

به گفته وی؛در ادامه این جلسه محمدرضا باهنر در سخنانی به تعریف اصولگرایی پرداخت و گفت برخی به دنبال آن هستند که دایره اصولگرایی را محدود کنند. درحالی که تعریف اصولگرایی در منشور اصولگرایی مشخص شده و نباید حلقه اصولگرایی را تنگ کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
1
4
نا کارامد که هستید و الا اینهمه سوال پرسیدن رو عقب نمی نداختید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
نه بابا اقای رییس شما واقعا کارامدی!!! اصلا به خودت نگیر. همه میدونن
نظرات بینندگان