arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰

ذوالنور: پیام شهدا برای جوانان این است که تصاویر هنرپیشه‌های فاسد را نباید روی لباس خود نصب کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دانشجو نوشت:

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه هشدار داد: کسانی که در دوران فتنه دل دشمن را شاد کردند و سلامت نظام را زیر سوال بردند؛ مي خواهند در انتخابات آینده میدان داری کنند که باید مواظب بوده و در این راستا به وظیفه خود عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شهرکرد، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عصر روز گذشته 5 مهر ماه در اولین اجلاسیه سرداران، فرماندهان و 1+470 شهید شهرستان بروجن، سقوط کامل نظام اسلامی و تجزیه کشور اسلامی را از اهداف دشمن در تحمیل جنگی نابرابر علیه جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

وی با یادآوری ناامنی های ایجاد شده توسط دشمنان نظام در تمام استان های مرزی کشور با ترویج شعارهای ناسیونالیستی، قومی و تجزیه طلبانه توسط دشمنان نظام، اظهار داشت: هرکدام از این حوادث به تنهایی کافی بود تا یک نظام ریشه دار و پایدار را متزلزل کند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقتدر و پر افتخار جمهوری اسلامی در دنیا علم افتخار را به اهتزار در آورده و تلاش های شوم دشمن تأثیری در ثبات انقلاب اسلامی ایجاد نکرده است، به اين دلیل است که انقلاب اسلامی ریشه در باورها و اعتقادهای دینی ملت ایران دارد.

ذوالنور با اشاره به اینکه فقط در کردستان 42 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردیم، تصریح کرد: شهید مسلم احمدی پناه، شهید مبارزه با گروهک تروریستی پژاک، اولین و آخرین این شهدا نیست که در منطقه شمالغرب و کردستان به شهادت می رسد.

وی با تشریح بخشی از جنایات این گروهک ها در دوران جنگ علیه رزمندگان اسلام، بیان داشت: گروهک های ملحد و مزدوری مثل خباط و کومله دموکرات که از هر جنایتی کوتاهی نکرده و بویی از انسانیت و اسلامیت نبرده اند، امروز میراث شوم خود را به پژاک سپردند و جوانان پاک را در این منطقه پرپر می کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم آگاهی نسل جوان از چگونگی دستیابی به میراث گرانبهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: پدران و مادران شهدا که هنوز پیکر فرزندانشان به دست نرسیده و منتظر یک کارت یا پلاک هستند می فهمند که هزینه دادن برای انقلاب و نظام و پای اعتقادات دین ایستادن یعنی چه؟

ذوالنور با بیان اینکه در کجای تاریخ قهرمانان و اسوه هایی همچون شهدا را می توان یافت که تا پای جان برای اعتقادات خود ایستادند، عنوان کرد: پیام شهدا برای جوانان و نوجوانان ما این است که تصاویر هنرپیشه های فاسد و فوتبالیست هایی که یک بار به سمت قبله شما نماز نخواندند را نباید روی لباس، زیر شیشه میز و جلد کلاسور و در و دیوار اتاق خود نصب کنند.

وی با تحسین برخی نوجوانان حاضر در این اجلاسیه که لباس خود را مزین به تصاویر شهدا کرده بودند، خطاب به جوانان تأکید کرد: سینه ها و روی قلب تان را باید با تصویر قهرمانانی که همه تاریخ به وجود آنها افتخار می کند، زینت بدهید.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه شهدا دین زیادی بر گردن ما و مسئولین کشور دارند، گفت: اگر لحظه ای در خدمت به مردم غفلت کرده و سر سوزنی در حرکت فرهنگی و اقدامات و سیاست های کاری، فرهنگ شهید و شهادت و فرهنگ دینی مردم تضعیف شود، در قیامت هیچ پاسخی برای شهدا نخواهید داشت.

ذوالنور با اشاره به اینکه 84 درصد شهدا زیر 30 سال سن دارند، افزود: شهدا تمام زندگی خود را دادند، به همه مظاهر دنیوی پشت کرده و از همه لذت های حلال صرف نظر کردند، برای پایداری اسلام، اعتقادات و باورهای دینی، عزت و افتخار و سربلندی، استقلال، حفظ تمامیت ارضی کشور، حاکمیت دین و ارزش های الهی، براي همين نباید در مسیرهای غلط حرکت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید رفتار و عمل ما، خط ولایت و شهید و شهادت و ارزش های دفاع مقدس را تضعیف کند، هشدار داد: مبادا فریب اطرافیان و افراد معلوم الحال و دنیاپرست را بخوریم که ممکن است با تزویر و ریا، نفاق و نقاب دینداری اطراف ما را گرفته و ما را از ارزش های اصیل انقلاب و ولایت منحرف کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مسئولین کشور تصریح کرد: دارایی ها و افتخارات ملت ایران از شهداست که اگر نبودند؛ دشمن با اهداف خود سرمایه ای باقی نگذاشته بود و امروز کوچک ترین غفلت ممکن است قابل جبران نباشد.

ذوالنور با اشاره به جنگ تمام عیار استکبار و دنیا علیه ایران، رمز پیروزی و افتخار رزمندگان ایران اسلامی در جنگ را ایمان، معنویت، ولایت مداری، اخلاص، تأثیر فرهنگ اهل بیت(ع)، گریه های نیمه شب، نماز شب، ندبه ها، کمیل ها و زیارت عاشوراها، عشق به شهادت و معنویت برشمرد.

وی آلودگی جوان را مساوی با وابستگی کشور و سقوط نظام دانست و وظیفه امروز را ترویج پاکدامنی، اخلاص و معنویت در جامعه عنوان کرد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بيان کرد: برگزاری یادواره ها و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا در دوران قحطی معنویت مثل باران رحمت و احیاگر الهی بر سرزمین خشکیده و تفیده دل های ماست که همه مظاهر دنیا ما را به سمت خودش می کشاند.

ذوالنور بیان داشت: ما منتی بر سر شهدا نداریم؛ چرا که در دوران بارش گلوله های ضد معنویت که وجود ما و فرزندانمان را هدف قرار داده است، شهدا با زنده کردن معنویت را در دل ها بر ما منت دارند، پیام یادواره های شهدا باید هدم گناه در جامعه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه شهدا از ما پاکدامنی، تقوا و ولایتمداری می خواهند، تأکید کرد: امروز وظیفه و رسالت ما در یادواره های شهدا و پیام این یادواره ها باید احیاء معنویت و هدم گناه و جمع کردن فساد و بی بند و باری در جامعه اسلامی باشد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از وضعیت پوشش و حجاب و لباس های تنگ بدن نمای دختران و زنان در بازارهای جامعه اسلامی و بی توجهی خانواده ها بویژه مادران به این وضعیت بی بند و باری برخی دختران جوان و حراج عفت آنان در برابر چشمان آلوده، اذعان داشت: چنین مادرانی نمی توانند در دامان خود، سنبل های افتخار همچون شهدا را رشد و پرورش دهند که عزت ابدی را برای مردم خود باقی بگذارد.

ذوالنور حرکت دوران اصلاحات در هجمه به ولایت فقیه را هدفمند خواند و هشدار داد: دشمن با آگاهی از تأثیر ولایت فقیه در جامعه، در هر حادثه ای سینه ولی فقیه و ولایت را هدف قرار می دهد؛ اگر وجود ولی فقیه نبود؛ دولتمردان همانند دوران اصلاحات با یک تهدید یا تطمیع از مسیر خارج مي شدند.

وی همچنين یادآور شد: اگر وجود ولایت فقیه و ولی فقیه نبود؛ دشمنان نظام اسلامی از اول انقلاب تا امروز، هزار بار انقلاب را از مسیر خودش منحرف می کردند و دولتمردان را همانند دوران اصلاحات که اطلاعات مملکت را به ثمن بخس فروختند؛ می توانستند با یک تهدید و ارعاب یا تطمیع از مسیر خارج کنند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی در درون حکومت ها و دولت ها به اشکال مختلف تحت پوشش اصلاحات، توسعه سیاسی یا جریان انحرافی نفوذ می کنند تا وحدت و اصالت را در دولت های ما از بین برده و چهره خدوم آنها را مخدوش کنند.

ذوالنور بيان کرد: وجود ولایت فقیه است که ضامن بقاء و سلامت مسیر دولتمردان ماست و دولتمردان باید توجه کنند که با شیطنت شیاطین و خنّاثی خنّاثان سر سوزنی از مسیر ولایت فاصله نگرفته و زاویه پیدا نکنند.

وی همچنين افزود: این شیاطین و خنّاثان گاهی ممکن است با شعارهای ناسیونالیستی، قومی، ملیتی و قبیله ای بخواهند میراث انقلاب اسلامی، مجلس، دولت و دستگاه های دیگر را مصادره کنند و دولتمردان باید بدانند که وحدت پشت سر ولایت رمز موفقیت ماست، نه قوم گرایی، شخص گرایی و شخص پرستی.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رمز بقاء و دوام ما در تبعیت از ولایت و ولی فقیه است که اثر آن را بارها دیدیم، همانطور که ولایتمداری رمز موفقیت و پیروزی عزیزان ما بود؛ چرا که ولی فقیه در افق بالا نگاه می کند.

ذوالنور با تأکید بر اینکه همیشه اشخاص را با محک ولایتمداری بسنجید، افزود: ارزش های انقلاب اسلامی ملاک و معیار ماست که بالاترین آنها ولایتمداری می باشد و اگر کسی صحبت از شهید و شهادت و ارزش ها و انقلاب و خط امام کرد؛ ولی سر سوزنی با مسیر ولایت فاصله داشت، بدانید دروغ می گوید.

وی در ادامه گفت: هر کسی زمانی با امام(ره) بود؛ دلیل بر سلامت ابدی اش نیست، همانطور که طلحه و زبیر با پیغمبر(ص) بودند ولی در مقابل علی(ع) ایستادند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: بصیرت متناسب با هر عرصه ای تعریف می شود و امروز در این میدان جدید، بصیرت لازمه جهادی است که در آن قرار گرفته ایم و دوران امروز ما به مراتب از زمان حضرت امام(ره) سخت تر و پیچیده تر است همانطور که زمان حضرت علی(ع) از زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) به مراتب سخت تر و پیچیده تر بود.

ذوالنور با اشاره به اینکه منافقین زمان پیغمبر(ص) منحط بودند؛ ولی منافقین زمان علی(ع) به ستون پیغمبر تکیه می کردند، افزود: امروز ممکن است کسانی دم از خط امام(ره) بزنند و پرچم فتنه بالای سر آنها در اهتزاز باشد و هر کسی که دم از خط امام(ره) و انقلاب و همراهی مردم می زند، در تبعیت از رهبری راست می گوید یا دروغ و چه میزان به خط و تبعیت از ولی فقیه نزدیک است.

وی ادامه داد: در دوران فتنه 88 خیلی ها دم از خط امام(ره) می زدند و زیر پرچم آنها از لیبرال های متمایل به آمریکا، تا کمونیست ها، منافقین، انجمن پادشاهی ایران، سلطنت طلب ها و وهابی ها بودند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مدعیان خط امام بدانند که خط امام(ره) را باید در خط رهبری دید و اگر سر سوزنی از تبعیت رهبری فاصله بگيرند، دروغ می گویند.

ذوالنور هشدار داد: امروز باید بدانیم کسانی که در دوران فتنه دل دشمن را شاد کردند، رادیوهای بیگانه پشتوانه آنها بود و سلامت نظام را زیر سؤال بردند؛ در انتخابات آینده مي خواهند دوباره میدان داری کنند و خود را به رخ مردم بکشند که باید مواظب بوده و در این راستا به وظیفه خود عمل کنیم.

نباید بگذاریم میکروب وارد جریان خون کشور و مجلس آن شود

وی با اشاره به اینکه هر روز جنگ ما یک شکلی دارد، افزود: یک روز در جبهه های غرب و جنوب، یک روز در عرصه فرهنگی و روزی در مقابله با خرافات ادیان ساختگی، فرقه های ضاله و جریان های انحرافی و روزی در عرصه انتخابات است که نباید بگذاریم میکروب وارد جریان خون کشور و مجلس آن شود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز شهدا متناسب با روز از ما مسئولیت طلب می کنند، این برهه را بسیار حساس و خطرناک و رسالت دلسوزان نظام را در عرصه انتخابات مجلس نهم بسیار سنگین خواند.

ذوالنور ولایتمداری را از اول انقلاب تا کنون رمز پیروزی و سرافرازی ملت ایران دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری در دوران اصلاحات یک خطبه نماز جمعه تهران را صرف این موضوع کرد که چرا سعی می کنند ما را به دامن آمریکا و ایادیش بکشانند که یکی از 14 دلایل ذکر شده توسط معظم له این بود تا به نهضت های اسلامی و آزادی بخش و وجدان های بیدار دنیا این معنا را القا کنند که جمهوری اسلامی عاقبت به دامن آمریکا برگشت.

وی با بیان اینکه بقاء و دوام نظام اسلامی بعد از 32 سال هجمه های مختلف دشمن، الگوی موفق و زنده ای را پیش چشم نهضت های اسلامی دنیا گذاشت که خیزش اسلامی امروز در کشورهای منطقه چشم دنیا را به خود متوجه کرده و به اعتراف سران استکبار جهانی پایان ماجرای نهضت های اسلامی منطقه هر چه باشد، تحکیم پایه های نظام اسلامی و توسعه دامنه نفوذ جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحکیم پایه های نظام اسلامی و توسعه دامنه نفوذ جمهوری اسلامی به برکت ولایتمداری و ایستادگی زیر پرچم ولایت حاصل شد و امروز شهدا از ما همین را می طلبند.

ذوالنور با تأکید بر لزوم زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع مقدس و شهید و شهادت، خاطرنشان کرد: تا زمانی که به این فرهنگ متوسل هستیم، نگرانی نداریم و باید مواظب باشیم که روی خون شهیدان پا نگذاریم که رسالت و مسئولیت سنگینی در این راستا داریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
1
10
لازم نیست امثال شما به ما بگن وصیت شهدا چی بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
این حرف از تو بعید بود
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
ای ول ک 1
نظرات بینندگان