arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
بدون احتساب سود حاصله از آن

نماینده مجلس: اگر "کوروش کبیر" ماهی ۱۰۰ میلیون تومان پس انداز می کرد، الان 3 هزار میلیارد داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس،گفت:متاسفانه شاهد اتفاقات ناگواری در حوزه اقتصاد هستیم که درآن افراد با سوءاستفاده،یک شبه صاحب ثروت عظیمی می شوند که محاسبه آن به این سادگی میسر نیست.

به گزارش انتخاب؛ محمد کرمی راد به مهر گفت: اصل مترقی ۴۴ قانون اساسی تنها به منظور مشارکت عامه مردم در امر خصوصی سازی است به نحوی که تمام مردم در موضوعات مهم اقتصادی و اداره کشو باید سهم به سزایی داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به برخی نابسامانیها در نظام بانکی کشور افزود: متاسفانه شاهد اتفاقات ناگواری در حوزه اقتصاد هستیم که درآن افراد با سوءاستفاده یک شبه صاحب ثروت عظیمی می شوند که محاسبه آن به این سادگی میسر نیست.

وی تصریح کرد: اگر "کوروش کبیر" ماهی ۱۰۰ میلیون تومان پس انداز می کرد بدون احتساب سود حاصله از آن تاکنون سه هزار میلیارد می شد این در حالی است که شاهد واقعیتهای تلخ دیگری در سطح جامعه هستیم و بخش زیادی از افراد جامعه حتی برای تهیه نان شب خود محتاجند.

کرمی راد گفت:بنده با توجه به رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی و حضور در بین مردم به ویژه در دورترین نقاط روستایی حوزه  انتخابیه کرمانشاه شاهد فقر و محرومیت مشهود مردم مثل نداشتن راه آسفالت روستایی، کمبود مواد غذایی، عدم دسترسی به نیازهای اولیه بهداشتی و عدم بهره مندی از خدمات رفاهی هستم.

ناظر عالی مجلس در هیئت واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی در پایان افزود:از طرفی با افرادی مواجه می‌شویم که برای ۵۰۰ هزار یا یک میلیون تومان عاجزانه در خواست وام دارند ولی برخی از بانکها با ضوابط و مقررات سخت و دست و پاگیر وام گیرنده را از گرفتن وام منصرف می کنند اما در عین حال هستند افرادی که با گرفتن وام از یک بانک و سپردن آن به بانک دیگر از پول بادآورده بیت المال بهره برداری شخصی می کنند و توسط کانالهای قدرت و انحرافی حمایت شده و این چنین ثروتهای میلیاردی به جیب می زنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
تا کی فقط حرف...؟
نستر اداموس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
انتخاب جون این جمله رو با حساب من اول گفتم چرا سرقت کرده؟؟؟؟؟؟؟/
بابك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
0
مجلس و كوروش كبير ؟!!!!!!
نظرات بینندگان