arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰

رحیمی: قاچاق "شوم" است، با آن مقابله کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس جمهور خطاب به استانداران سراسر کشور تاکید کرد که قاچاق "شوم" است؛ با آن مقابله کنید. 

به گزاش فارس،‌ محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در همایش استانداران سراسر کشور که از صبح امروز در وزارت کشور آغاز شده، با اشاره به خدمات و سیاست‌های موفقیت آمیز دولت در زمینه های مختلف همچون هدفمند سازی یارانه‌ها، اشتغال زایی، مسکن مهر و خدمت رسانی به مردم گفت: اقدامات و خدمات این دولت بی‌نظیر است و به همین دلیل است که عده‌ای تلاش می کنند از راه های گوناگون با اتهام افکنی، خدمات دولت را زیر سوال ببرند.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه استانداران ستون اصلی امور اجرایی کشور هستند اظهار داشت: استانداران بار سنگین اداره کشور را به دوش می‌کشند و باید با توجه به اینکه مسوولین هم در برابر مردم و هم در پیشگاه خداوند مسوول و پاسخگو هستند به تلاش و خدمت رسانی خود بیافزایند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم دولت در سال جاری ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی است از استانداران خواست توجه خود را بیش از پیش بر ایجاد اشتغال و کارهای عمرانی متمرکز کرده و برای تحقق هدف گذاری ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی تلاش کنند.

معاون اول رییس جمهور با تقدیر از استانداران و مدیران کار و امور اجتماعی استانها گفت: نرخ بیکاری در تابستان سال 90 به 11.1 رسیده است در حالیکه نرخ بیکاری در زمان مشابه سال قبل 13.6بوده و این بدان معناست که نرخ بیکاری به میزان 2.5 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به صدمات و ضررهای ناشی از پدیده قاچاق کالا و ارز از استانداران مرزی کشور خواست با جدیت و تلاش بیشتری در راستای مبارزه با این پدیده شوم اقدام کنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت بر اهمیت سفرهای دور چهارم تاکید کرد و گفت: سفرهای دور چهارم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در این سفرها تمامی مصوبات سفرهای گذشته مورد پیگیری قرار گرفته و موانع پیش روی اجرای این مصوبات از میان برداشته خواهد شد.
نظرات بینندگان