arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰

پاسخ عضو کمیسیون اصل 90 به ادعای وکیل مشایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به اظهارات سید علی‌اصغر حسینی وکیل رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص نداشتن صلاحیت این کمیسیون برای رسیدگی به شکایت از کارفرمایش پاسخ داد.

سید فاضل موسوی در این باره اظهار داشت: ایشان که چنین ادعایی را مطرح کردند منتظر باشند تا ببیند که این کمیسیون صلاحیت رسیدگی به پرونده را دارد یا ندارد!

وی در خصوص شکایت 11 نماینده از رئیس جمهور در خصوص اختلاس نیز گفت: براساس آنچه که من شنیده ام نمایندگان براساس ماده ۲۳۳ آیین نامه داخلی نهاد قانونگذاری نسبت به فاجعه مالی اخیر شکایت کرده اند که این شکایت در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی و پس از قرائت در صحن علنی به قوه قضاییه داده می شود.

عضو کمیسیون اصل نود با اعلام اینکه بررسی پرونده شکایت از دو مقام دولتی ادامه دارد، گفت: ممکن است نتیجه این بررسی، منجر به پیشنهاد کمیسیون اصل نود به دستگاه قضا، برای رسیدگی به تخلف دو مقام دولتی شود.

سید فاضل موسوی در رابطه با بررسی پرونده شکایت از مشایی و بقایی درکمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی پرونده شکایت از این دو مقام دولتی ادامه دارد.

نماینده مردم خدابنده درمجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ممکن است نتیجه این بررسی، منجربه پیشنهاد کمیسیون اصل نود به دستگاه قضا، برای رسیدگی به تخلف دو مقام دولتی شود، افزود: البته خبر اخیر، مبنی برمهلت یک هفته‌ای به رئیس جمهوری برای عزل بقایی، از سوی کمیسیون اصل نود مجلس نبوده است.
نظرات بینندگان