arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جعبه های کتاب کودک آمازون تا پرونده اتهام جدید فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

آمازون نخستین جعبه کتاب ویژه کودکان را رونمایی کرد.این جعبه هدیه شامل یک سرویس اشتراک کتاب برای کودکان نیز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ به طور رسمی از سوی پارلمان انگلستان احضار می شد. این احضاریه با هدفی مشابه به آن چه کنگره آمریکا مدتی پیش به سبب آن مدیرعامل فیسبوک را احضار کرده بود صادر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت موزیلا قصد دارد بار دیگر تبلیغات را وارد فرایند کاری خود در مرورگر فایرفاکس کند.این تصمیم می تواند درامدهای این شرکت را ارتقا دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه هوشمند توپ بازی موسوم به «Orbotix Sphero 2.0 » یک ابزار فوق العاده برای بازی هوشمند است. این ابزار به کاربران کمک می کند تا همزمان بازی کرده و برنامه نویسی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 کیف پول هوشمند «اوربیت» جایگزین جدیدی برای شارژرهای سنتی است. درواقع این کیف پول خاصیتی 2 گانه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک با  پرونده ای جدید از اتهامات رو به رو شده است. پرونده ای که به حوزه امنیت سایبری زنان مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کوین راد، نخست وزیر سابق استرالیا،در گفتگو با سی ان بی سی گفت  که فناوری، به جای برنامه تسلیحات هسته ای یا برنامه هسته ای کره شمالی، به بزرگترین نقطه ی مناقشه برای ایالات متحده و چین  تبدیل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

یک شرکت چینی نوعی کلاه ایمنی هوشمند طراحی کرده که حالت احساسات کارگران را اندازه گیری می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیلم عینک جدید اسنپ چت را اینجا ببینید. 

 

نظرات بینندگان