arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰

مهلت ثبت نام عمره دانشگاهي تمديد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان، از تمديد مهلت ثبت نام متقاضيان اعزام به عمره مفرده دانشگاهي تا فردا(پنجشنبه) خبر داد.

'محمد زارع' در گفت وگو با ايرنا افزود: متقاضيان اعزام به عمره دانشگاهي در سال تحصيلي 91 - 1390 تا ساعت 24 روز پنجشنبه فرصت دارند تا با مراجعه به پايگاه اينترنتي لبيك به نشاني www.labbayk.com مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

وي آخرين آمار ثبت نام براي سفر عمره مفرده دانشگاهيان را نزديك به 240 هزار نفر ذكر كرد و گفت كه تاكنون حدود 85 هزار نفر از دانشگاهيان نيز براي اعزام به عتبات عاليات در پايگاه اينترنتي لبيك ثبت نام كرده اند.

به گفته وي، قرعه كشي براي اعزام متقاضيان عمره و عتبات دانشگاهي در روزهاي 23 تا 25 مهر ماه انجام خواهد شد.

معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: ثبت نام براي اعزام به عمره دانشگاهي در سه گروه شامل دانشجويان پسر مجرد، زوج هاي دانشجو و اعضاي هيات علمي انجام خواهد شد و دختران دانشجو همچون سال گذشته، سهميه اي در اين سفر معنوي ندارند.

زارع ادامه داد: افرادي كه به عنوان برندگان قرعه كشي انتخاب مي شوند، از 25 تا 30 مهر ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پايگاه اينترنتي لبيك، ثبت نام نهايي خود را انجام دهند و از آن زمان نيز بايد حداكثر تا 10 آبان ماه نسبت به افتتاح حساب در بانك ملت و واريز مبلغ اوليه 250 هزار تومان اقدام كنند.

برندگان در قرعه كشي عمره دانشگاهي در ماه هاي بهمن و اسفند سال 90 و فروردين و ارديبهشت سال 91 به سرزمين وحي اعزام خواهند شد، و به علت واقع شدن ماه مبارك رمضان در نيمه تابستان سال آينده، ستاد عمره دانشگاهيان تا قبل از فرا رسيدن فصل تابستان، اعزام كاروان هاي زيارتي خود را به اتمام خواهد رساند.

سهميه پيش بيني شده براي عمره دانشگاهيان در سال تحصيلي جديد نزديك به 30 هزار نفر است.

ثبت نام اعزام عمره و عتبات دانشگاهيان از پنجم مهر ماه آغاز شد و قرار بود چهارشنبه شب، به پايان برسد كه با تصميم ستاد عمره دانشگاهيان به مدت يك روز تمديد شد. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
0
1
سایت labbayk.com چندین روز است که خارج از دسترسی است و نمی شود ثبت نام کرد .چه جوری شده که مهلت را تمدید کرده اند . اگه به همین صورت تا یکسال هم تمدید کنند به چه دردی میخوره
نظرات بینندگان