arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰

ممنوعیت فروش سیگار در دکه های جدید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با اشاره به رونمایی کیوسکهای جدید مطبوعاتی گفت: این کیوسکها مجهز به ال سی دی جهت تبلیغات هستند.
به گزارش انتخاب، کمال علی پور در گفتگو با مهر با اشاره به ممنوعیت فروش سیگار کیوسکهای روزنامه فروشی گفت: اتحادیه کیوسک داران مطبوعاتی نگران کاهش در آمدهای ناشی از فروش سیگار بودند که با رایزنیهایی که انجام شد کیوسکهای جدید مجهز به ال سی دی جهت تبلیغات هستند همچنین امکان نصب تبلیغات در پشت بام این کیوسکها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: دکه های روزنامه فروشی فعلی برازنده شهر تهران نیست و باید پیکر آن تغییر پیدا می کرد که با همکاری و تایید سازمان زیباسازی 3 طرح نهایی شده است که طی چند روز آینده در پارک شهر رونمایی می شود.

به گفته علی پور این کیوسکها در اندازه های متفاوت هستند و برخی جهت فروش گل استفاده می شوند.

رئیس شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اینکه متولی ساخت کیوسکهای جدید بخش خصوصی است گفت: پس از تایید مدیران شهری، ساخت و نصب کیوسکهای جدید آغاز می شود .

علی پور با بیان اینکه جمع آوری سیگار از دکه های روزنامه فروشی در مسئولیت ما نیست گفت: برخورد با مواد دخانی در مسئولیت ما نیست و ما نمی توانیم دکه ها را به خاطر فروش سیگار تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: ممنوعیت فروش این سیگار در قراردادهای جدید پیش بینی می شود.

رئیس شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران دلیل شکست طرحهای قدیمی برای ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی را عدم هماهنگی با اتحادیه دانست و گفت: کیوسکهای جدید به تایید اتحادیه رسیده است.
نظرات بینندگان