arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

زرينچه: ما را در خيابان نشناسند عيب ندارد

پيشكسوت و عضو هيئت مديره باشگاه استقلال نسبت به انتقادهايي كه به هيات مديره‌ي باشگاه از سوي بازيكنان مطرح شده واكنش منفي نشان نداد و از تلاش براي رفع دغدغه‌هاي مالي خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پيشكسوت و عضو هيئت مديره باشگاه استقلال نسبت به انتقادهايي كه به هيات مديره‌ي باشگاه از سوي بازيكنان مطرح شده واكنش منفي نشان نداد و از تلاش براي رفع دغدغه‌هاي مالي خبر داد.

جواد زرينچه در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در مورد بازي شب گذشته استقلال برابر راه‌آهن كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد، گفت: به نظر من بازي خوبي بود، اما مشكلي كه استقلال داشت اين بود كه 6 بازيكنش در تيم ملي حضور داشتند و حق استقلال بود كه يكي دو روز اين مسابقه عقب بيفتد تا بتوانند ريكاوري كنند.

زرينچه ادامه داد: بازيكنان استقلال تمام تلاش‌شان را كردند و در نيمه دوم يك بازي كاملا يك طرفه را انجام دادند، علي‌رغم اين كه استقلالي‌ها تلاش زيادي انجام دادند. موقعيت‌هاي‌شان تبديل به گل نشد، اما هنوز بازي‌ها تمام نشده است پس بايد تا روز آخر با تمام توان و قدرت حاضر شد.

عضو هيات مدير باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال مي توانست به جاي ملي پوشان از بازيكنان ديگري كه روي نيمكت داشت و استرس بازي برابر بحرين را نداشتند استفاده مي‌كرد بهتر بود. با اين كار ملي پوشان هم مي توانستند استراحت كنند.

زرينچه در ادامه به تيم راه‌آهن اشاره كرد و گفت: نبايد از تيم راه‌آهن هم بگذريم كه با تمركز و انگيزه بالاي مقابل استقلال حاضر شد و تلاش مي‌كرد كه بازنده نباشد، آن‌ها فرصت كافي داشتند كه خود را براي اين بازي آماده كنند. علي‌رغم تلاشي كه بازيكنان استقلال انجام دادند، نتيجه‌ با مساوي به پايان رسيد، اما فوتبال همين است و گاهي اوقات توپ‌ها گل نمي‌شود.

وي در مورد خط دفاع استقلال گفت: به نظر من خط دفاع استقلال خوب است و مشكلي در آن نمي بينم، خيلي‌ها مي‌گويند كه استقلال يك مدافع وسط و فوروارد كم دارد، اما از نظر فني به اين بازيكنان اعتقاد دارم. بايد روي آن‌ها جدي‌تر كار شود تا بازدهي و پتانسيل دفاعي استقلال را بيشتر ببينيم. تمام مدافعان استقلال مي‌توانند به تيم كمك كنند و فقط احتياج به تمرين بيشتري دارند. فكر مي‌كنم كه بهترين دفاع را استقلال دارد كه مي‌تواند بار تيم را به دوش بكشد.

زرينچه در مورد واريز پول به حساب استقلال گفت: به دليل اين كه بايد كارهاي اداري انجام شود، اين پول بلافاصله به حساب باشگاه نمي‌آيد و به خاطر همين روال اداري دو سه روزي طول مي كشد، فكر مي‌كنم كه امروز يا فردا اين پول برسد و بتوانيم بخش كوچكي از مشكلات استقلال را حل كنيم. همچنين به دنبال اين هستيم كه بقيه مشكلات را نيز برطرف كنيم.

زرينچه در مورد حضورش در تمرينات پرسپوليس بيان كرد: از سوي شركت ميهن جشني برگزار مي‌شد كه من ، استيلي و چند نفر ديگر را دعوت كرده بودند و چون من وسيله نداشتم، استيلي زحمت كشيد تا مرا برساند. به همين دليل سر تمرين پرسپوليس رفتم و اين مساله باعث شد كه دوستان قديمي‌مان را نيز ببينيم ، رويانيان هم آنجا بود و گفت و گو‌يي انجام داديم. ضمن اين كه دوست داشتم علي كريمي را هم ببييم كه متاسفانه نشد و به فيزيوتراپي رفته بود و تنها همين مساله بود.

او در مورد انتقاد بازيكنان استقلال از عدم حضور اعضاي هيات مديره در سر تمرين، گفت: بازيكنان استقلال دوست داشتني هستند و همين كه بخواهيم در تمرين حاضر شويم و با آن‌ها براي رفع مسئوليت خوش و بش كنيم، فايده‌اي ندارد، اين مسايل بر سر ما هم در گذشته آمده است، دوست داريم فضاي خوبي به وجود آيد تا از نزديك با آن‌ها آشنا شويم كه هنوز چنين فرصتي به وجود نيامده است، سعي مي‌كنيم در اولين فرصت اين كار را انجام دهيم. اين كه دوستان ما را در خيابان ببينند و نشناسند عيبي ندارد.

وي ادامه داد: هيچ جاي نگراني وجود ندارد ، اتفاقاتي كه در حال حاضر مي‌افتد، زمان ما نيز مي‌افتاد و ما نيز در همين جايگاه بوديم. جاي نگراني نيست و ناراحت هم نمي‌شويم، تلاش ما اين است كه بعد از مدت ها در باشگاه استقلال كار اصولي انجام دهيم و اين دغدغه‌هاي مالي را برطرف كنيم.

جواد زرينچه خطاب به بازيكنان استقلال گفت: ما شما را دوست داريم، چه مصاحبه بكنيد يا نكنيد و از ما تعريف يا انتقاد كنيد، به عنوان هوادار شما را دوست داريم و به دنبال كارتان هستيم، موفقيت شما باعث موفقيت و سربلندي ما مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
1
0
اگر چه منظور مجيدي زرينچه نبوده است اما بايد بداند زرينچه در زمان خودش بهترين دفاع راست آسيا بود و اگر او 10 سال ديرتر ظهور مي كرد در بهترين تيمهاي اروپايي بازي مي كرد. هنوز هم هيچ كس نتوانسته جاي سانترهاي او را در استقلال و تيم ملي پر كند. حتي مهدوي كيا و خسرو حيدري نيز به گرد پاي او نمي رسند.
نظرات بینندگان