arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰

گزارش تشکیل ستادهای انتخاباتی بررسی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اعلام کرد: در جلسه اخیر این جبهه آقای دکتر زاکانی، رئیس ستاد انتخابات، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در جهت شکل‌دهی ستاد سراسری انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در استانها و شهرستانها را به اطلاع اعضای شورا رساند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی سخنگوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: شورای مرکزی در روز یکشنبه ۱۳۹۰.۷.۲۴ با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد. در این شورا از حضور پرشور و گسترده و عزت‌آفرین مردم متدین و شهیدپرور و قهرمان استان کرمانشاه در استقبال از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته تقدیر و تشکر شد. این شورا حضور پرشکوه مردم را عینیت نظام مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی می‌داند.

وی افزود: در این جلسه آقای دکتر زاکانی، رئیس ستاد انتخابات، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در جهت شکل‌دهی ستاد سراسری انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در استانها و شهرستانها را به اطلاع اعضای شورا رسانید. چگونگی انتخاب و معرفی نامزدهای اصولگرا در حوزه‌های مختلف انتخابیه و تبیین گفتمان اصولگرایی در رابطه با انتخابات مجلس از دیگر مطالبی بود که مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.
نظرات بینندگان