arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰

تخلفات مخابرات مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاكيد كرد: جريمه و كاهش مدت پروانه شركت مخابرات ايران در دست بررسي است.

به گزارش انتخاب، حسن رضواني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: با توجه به اين كه شركت مخابرات ايران در مواردي مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات را اجرا نكرده است و عليرغم مهلت و اخطار داده شده در مهلت مقرر نسبت به اجراي مصوبات اقدام نكرد، با آن‌ها مطابق مفاد پروانه برخورد مي‌شود.

وي با بيان اينكه موارد تخلف بيش از دو مورد، تخلف عمده محسوب مي‌شود، ابراز كرد: در اين راستا و در سال جاري تاكنون 12 اخطار براي شركت مخابرات ايران صادر شده است.

رضواني در ادامه ابراز كرد: موارد تخلف عبارتند از عدم اجراي مصوبات كميسيون شامل عدم اجراي مصوبه تعرفه IN ، عدم اجراي آيين‌نامه تعاملي با شركت‌هاي پپ و عدم اجراي كامل ايجاد دسترسي بر خط است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات در ادامه تصريح كرد: عدم همكاري با بازرسان رگولاتوري و عدم اجراي كامل تعهدات توسعه و اجرا در تلفن همراه و ثابت نيز از ديگر موارد است.

وي گفت: در ارتباط با پوشش‌هاي مورد تعهد شركت مخابرات ايران نيز بررسي‌هايي شده است و با توجه به عدم كامل اجراي تعهدات پوششي مخصوصا در بخش جاده‌اي اصلي و فرعي و با توجه به سپري شدن مهلت مقرر جرايم مربوطه در دست بررسي است.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
2
چرا مخابرات را از این دست گذاشتین تو دست دیگه؟!!!! مگه نمیدونید اون دست حتی تحمل این دست را هم نداشت؟!!اگه خصوصی سازی میکردین خیلی بهتر بود. انتخاب خواهشا" این نظر را بذار ببین چقدر مجبور شدم سربسته بگم.
نظرات بینندگان