arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اشتباه جنجالی سیستم تشخیص چهره آمازون تا اتهامات ترامپ علیه جک دورسی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سیستم تشخیص چهره آمازون 28 عضو کنگره را به اشتباه مجرم تشخیص داد. این موضوع به سوژه رسانه هایی تبدیل شده که مدت هاست به عنوان منتقد آمازون مطالبی را منتش می کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک تمامی تبلیغات مرتبط با یک نوع ذرت و پفک هندی را مسدود خواهد کرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دادگاهی محلی در هند دستور منع تبلیغ برای این خوراکی را صادر کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ اعلام کرده که به زودی نخستین صفحه نمایش "ضدشکستگی" ویژه و هوشمند خود را معرفی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر دفتر ترامپ گزارش داد که احتمالا به زودی رئیس جمهور ایالات متحده با مدیران فیسبوک و گوگل جلساتی ویژه برای تدوین قوانین  حفظ حریم خصوصی  برگزار می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران در حال کار روی نوعی باتری هستند که می تواند نیاز کاربران به شارژ مدام تلفن های همراه را به حداقل برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از اتهاماتی که روز گذشته دونالد ترامپ علیه جک دورسی منتشر کرد و این پلتفرم را به حمایت از دموکرات ها و حمله به جمهوریخواهان متهم کرد، حساب رسمی توییتر پاسخی کوتاه اما قابل تامل منتشر کرد.مشروح خبررا اینجا بخوانید.

شرکت فیسبوک 10 میلیون دلار در سال را به هزینه های تامین امنیت خانواده مارک زاکربرگ اختصاص می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان