arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۰۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

ظریف: تحقیر عربستان توسط ترامپ بهای توهم برون سپاری امنیت است

"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر به اهانت اخیر ترامپ به عربستان اشاره کرد و نوشت: رئیس جمهور ترامپ مکررا سعودی‌ها را با گفتن اینکه آن‌ها بدون حمایت ما ۲ هفته هم دوام نمی‌آورند تحقیر می‌کند. این بهای توهم کسی است که معتقد است امنیت را می‌توان برون سپاری کرد. ما دوباره دستان خود را به سوی همسایگانمان دراز می‌کنیم. بیاید منطقه قدرتمندی بسازیم و خودرایی را متوقف کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ظریف: تحقیر عربستان توسط ترامپ بهای توهم برون سپاری امنیت است

وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت که تحقیر عربستان توسط رئیس جمهور آمریکا بهای توهم کسی است که معتقد است امنیت را می‌توان برون سپاری کرد.

به گزارش «انتخاب»، "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر به اهانت اخیر ترامپ به عربستان اشاره کرد و نوشت: رئیس جمهور ترامپ مکررا سعودی‌ها را با گفتن اینکه آن‌ها بدون حمایت ما ۲ هفته هم دوام نمی‌آورند تحقیر می‌کند. این بهای توهم کسی است که معتقد است امنیت را می‌توان برون سپاری کرد. ما دوباره دستان خود را به سوی همسایگانمان دراز می‌کنیم. بیاید منطقه قدرتمندی بسازیم و خودرایی را متوقف کنیم.

ظریف: تحقیر عربستان توسط ترامپ بهای توهم برون سپاری امنیت است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ظریف چقدر نادانی فکرمی کنید انهادست خودشون هستند که چیکار کنند ویا نکنندو همین اوبامای دوست شما عبدالعزیز برد وبن سلمان اورد تا داعشی را که درست کردند عملی بشه و انوقت شما به عربستانی ها میگیند امنیت برون سپاری کردید واقع خندیدن برای این حرفها کم است انهم برای وزیرخارجهایی که فکر می کنه خیلی بلده تو اساسا ذهنیت اشکال داره
نظرات بینندگان