arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

يك ديدار اميدبخش براي بازار ارز؛ ملاقات روسای کل بانکهای مرکزی ایران و روسیه

پیرو ملاقات اخیر روسای جمهور ایران و روسیه در تهران برای ارتقای روابط تجاری و مالی طرفین، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور مذاکره در رابطه با ارتقای روابط بانکی و مالی دو کشور در رأس هیأتی به روسیه سفر و با رئیس کل بانک مرکزی روسیه ملاقات كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

يك ديدار اميدبخش براي بازار ارز؛ ملاقات روسای کل بانکهای مرکزی ایران و روسیهپیرو ملاقات اخیر روسای جمهور ایران و روسیه در تهران برای ارتقای روابط تجاری و مالی طرفین، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور مذاکره در رابطه با ارتقای روابط بانکی و مالی دو کشور در رأس هیأتی به روسیه سفر و با رئیس کل بانک مرکزی روسیه ملاقات كرد.

در این ملاقات، در رابطه با مسائل مختلفی از جمله استفاده از ارزهای ملی در روابط تجاری دو کشور، استفاده از سیستم¬های پیام¬رسانی مالی دو کشور، افزایش سطح روابط کارگزاری دو کشور و تأمین مالی پروژه¬های عمرانی و توسعه¬ای کشور بحث و تبادل نظر شد.

خانم نابیولینا، رئیس کل بانک مرکزی روسیه، ضمن استقبال از مباحث مطرح شده توسط دکتر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران ابراز امیدواری نمود همکاری¬های شبکه بانکی دو کشور در قالب نقشه راه مورد توافق طرفین در آینده نزدیک گسترش یابد.

بر اساس توافق طرفین، مقرر شد مذاکرات فنی و تخصصی توسط تیم های کارشناسی دو طرف تا حصول نتیجه در حوزه¬های فوق پیگیری شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
کوری عصا کش کوری دیگر است..
نظرات بینندگان