arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 10 سالگی بیت کوین تا ادامه رسوایی ها در گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بیت کوین در شرایطی وارد سن 10 سالگی شد که در اوایل رونمایی و معرفی نه تنها جدی گرفته نمی شد، بلکه مورد تمسخر برخی چهره های سرشناس حوزه فناوری مثل بیل گیتس نیز قرار داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

ایلان ماسک یک زلزله خبری به راه انداخت و در اقدامی عجیب و غریب و ناگهانی حداقل 7 مدیر ارشد را از برنامه بلندپروازانه ماهواره ای خود اخراج کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تقریبا نیمی از شرکت های انگلستان قصد دارند مدل های کسب و کار خود را طی 5 سال آینده تغییر داده و برای تسخیر بازار هوش مصنوعی تلاش کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل واچ به روز رسانی شد و هم اکنون نسخه  OS 5.1  در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار دارد.  نسخه ای که به نظر می رسد از نسخه های پیشین بسیار قدرتمند تر خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی فورد، در نظر دارد با همکاری شرکت چینی بایدو، برای آزمایش خودروهای خود ران در جاده های پکن، برنامه ریزی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اوبر سرویس اشتراک ماهانه ای را ایجاد کرده که با هزینه های کم به شکل تضمینی مسافران را در بازه های زمانی مشخص جا به جا می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر گوگل ایکس؛ ریچ دیوال با اتهام آزار و اذیت جنسی رو به رو شده است. اتهامی که باعث شد وی گوگل ایکس را ترک کند اما تا زمان تکمیل تحقیقات اجازه کار خواهد داشت.  مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان