arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

پیش بینی خسارت‌ ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به زیرساخت‌های لرستان

مدیر کل مدیریت بحران لرستان در رابطه با میزان خسارت سیلاب اخیر در استان گفت: پیش بینی ما برای میزان خسارت‌های کل استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است، اما میزان دقیق خسارات طی روز‌های آینده اعلام می‌شود. با شدت گرفتن بارش در فاصله سه ساعت در شهرستان پلدختر ۶۰ میلیمتر بارندگی داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیر کل مدیریت بحران لرستان در رابطه با میزان خسارت سیلاب اخیر در استان گفت:پیش بینی ما برای میزان خسارت‌های کل استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است اما میزان دقیق خسارات طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، غلامرضا آقا میرزایی عصر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهارداشت: یکم آذر ماه امسال پیرو اخطاریه هواشناسی مبنی بر اینکه در روزهای دوم و سوم آذر بارش‌های بیش از نرمالی در استان داریم، با هماهنگی که با استاندار، معاون عمرانی و فرمانداران داشتیم در استان اعلام آماده باش شد و دستگاه‌‎های امداد و نجات و خدمات رسان در آمادگی کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه میزان بارش برف و باران در استان بسیار خوب بوده است، افزود: با شدت گرفتن بارش در فاصله سه ساعت در شهرستان پلدختر 60 میلیمتر بارندگی داشتیم.

نظرات بینندگان