arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰

سردار همداني: آمريكا جرات حمله به ايران ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز توليد، توزيع، دانشگاه و صنعت و بازار و اصناف اگر دور هم جمع شوند مي‌توانند سپاه قدرتمند اقتصادي تشكيل دهند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار همداني در گردهمايي پنج هزار نفري بسيجيان اصناف و اتحاديه‌هاي تهران بزرگ اظهار كرد: يك پيام چنين گردهمايي‌هايي، فرامنطقه‌اي و بين‌المللي است و اين گردهمايي‌ها يك پيام داخلي نيز دارد، در اين همايش‌ها ما به فرمانده معظم كل قوا، سكاندار انقلاب كه انقلاب ما را تاكنون به سلامت گذرانده‌اند پيام مي‌دهيم كه هميشه با شما هستيم.

وي خطاب به حاضرين اظهار كرد: شعاري كه بايد اينجا محكم سر داده شود و اين سالن را به لرزه درآورد شعار مرگ بر آمريكا است، چراكه ما دائم با شيطان در حال جنگيم و امروز نماد شيطان آمريكا، ‌كاخ سفيد،‌اوباما و همكارانش است.

همداني همچنين تاكيد كرد: ‌اگر ما انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن فتنه‌ها را يكي پس از ديگري به سلامت گذرانديم به خاطر وجود مردم بوده است.

وي با اشاره به اين‌كه «در سال جهاد اقتصادي كه امسال از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است شما به عنوان افسران و رزمندگان جهاد اقتصادي بايد پيشرو باشيد» گفت: ما در دفاع مقدس مدل مقاومت را ارائه داديم كه اين مدل نمونه موفقي شد و امروز ملت‌هاي منطقه از ما الگو و ياد گرفته‌اند كه چگونه مبارزه كنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بيان اين‌كه «هيچ ملتي امروز بدون مدل ما به پيروزي نخواهد رسيد» در عين حال اظهار كرد: ما هنوز در جهاد اقتصادي نتوانسته‌ايم به پيروزي برسيم اين در حالي است كه توليد، توزيع، دانشگاه، صنعت، بازار و اصناف ما بتوانند دور هم جمع شوند و سپاه قدرتمند اقتصادي را تشكيل دهند.

همداني تصريح كرد: ما بايد چنين مدلي را ارائه دهيم چراكه همه تحولات جهان و منطقه حول محور ملت ما مي‌چرخد آمريكايي‌ها و نظام سرمايه‌داري همواره ما را به حمله تهديد مي‌كنند و پرونده حمله به ايران كه روزي سر ميز بوش بود هنوز سر ميز اوباما هست. اما اين‌كه حمله نمي‌كنند به خاطر اين است كه آن‌ها جرات ندارند، برق‌گرفتگي آن‌ها از دفاع مقدس هنوز آن‌ها را دچار لرزه كرده است. اين‌ها كه مي‌گويم شعار نيست اين‌ها حر‌ف‌هاي خودشان است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ گفت: انقلاب ما به كشورهاي ديگر صادر شده و آثارش را هم اكنون مشاهده مي‌كنيم.
نظرات بینندگان