arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰

دولت مصر استعفا داد

پس از انتشار خبر پذیرش استعفای دولت شرف سراسر میدان التحریر را شادی و شور فراگرفت
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت مصر به نخست وزیری عصام شرف استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار فارس در قاهره، "عصام شرف" نخست وزیر دولت مصر، عصر امروز و بعد از نشست کمیسیون اداره بحران مصر، استعفای خود را به شورای نظامی حاکم بر مصر تقدیم کرد و شورای عالی نظامی مصر دقایقی پیش استعفای دولت موقت مصر را پذیرفت.
 
پس از انتشار خبر پذیرش استعفای دولت شرف سراسر میدان التحریر را شادی و شور فراگرفت.

محمد حجازی، سخنگوی رسمی دولت موقت مصر امروز بعد از ظهر با شرکت در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: عصام شرف، نخست وزیر دولت مصر امروز بعد از ظهر استعفای خود را به شورای عالی نظامی این کشور تقدیم کرد.

وی علت استعفای دولت شرف را شرایط سختی عنوان کرده بود که کشور با آن مواجه است و کار در این شرایط و ادای وظایف دولت را با مشکل مواجه می‌کند.

بنابر اظهارات سخنگوی دولت مصر که دولت شرف از حوادث چند روز اخیر جاری در میدان التحریر و دیگر میدان‌های عمومی که صدها کشته و مجروح از خود برجای گذاشته است، ابراز تاسف می‌کند.
 
براساس آخرین اخبار رسیده تعداد کشته‌های درگیری‌های میدان التحریر قاهره به 23 نفر افزایش یافته و تنها امروز 72 نفر در اثر این درگیری‌ها مجروح شده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
0
1
دمشون گرم که منطقی برخورد کردن(
البته با تاخیر) و گرنه اگر مثل قذافی می شد که دیگه واویلا بود. یکسری خونریزی و در نهایت با خفت حکام مجبور به فرار یا دستگیری توسط مردم میشدند. آقای اسد شما هم کمی درایت داشته باش.
نظرات بینندگان