arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰

فیروز آبادی : هر كس به فكر تجاوز به خاك ايران باشد، خود را براي سيلي‌هاي محكم آماده كند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه از بسیجی انتظار این است که تقوای پرهیز و ستیز داشته باشد، گفت: بسیجی انحراف را تحمل نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر نوشت : 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه از بسیجی انتظار این است که تقوای پرهیز و ستیز داشته باشد، گفت: بسیجی انحراف را تحمل نمی کند.

سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان که امروز صبح در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بسیج منحصر به عرصه های جنگ نبوده و متناسب با زمان سازندگی، تولید علم و سایر عرصه ها در قالب بسیج عینیت پیدا می کند.

وی افزود: استراتژی تشکیل بسیج کمر آمریکا و صهیونیست ها را شکست و امروز نیز آنها باید بدانند هر کس قصد تجاوز به ایران را داشته باشد باید خود را آماده سیلی های محکم سپاه و بسیج کند.

فیروزآبادی مهمترین قدرت بازدارنده در این مقطع زمانی را نزدیکی دلها میان ملت ایران عنوان کرد و گفت: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب متوجه نقاط قوت این نظام نورانی است و می دانند که در صدر نقاط قوت ایران ولایت فقیه و در کنار آن سپاه و بسیج و همچنین رکن چهارم قدرت ایران وحدت کلمه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان طی 33 سال گذشته حملات خود را متوجه این 4 رکن اقتدار نظام کرده اند، افزود: امام (ره) در اول انقلاب سپاه را شکل دادند تا نیروهای انقلابی در آن سازمان پیدا کنند و  از شعارهای انقلاب و ولایت فقیه حمایت کنند.

وی ادامه داد: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، امام فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را دادند که این ارتش همواره باید آمادگی دفاع را داشته باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیج در آن مقطع تشکیل شد و برای دفاع از اصول انقلاب اسلامی با حضور در جبهه ها میثاق خون بست.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه بسیج فقط برای زمان جنگ تشکیل نشده بود افزود: بسیج جایی است که هر کدام از جوانان و نوجوانان می توانند به واسطه آن پا به عرصه اجتماعی گذاشته و با مدرسه عشق پیوند برقرار کنند.

وی به رزمایش امروز بسیجیان اشاره کرد و گفت: این رزمایش در حمایت از بیداری اسلامی و جنبش وال استریت و هر آنکس که فرهنگ اخلاص را دریافته برگزار شد به شمار می رود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به فعالیت های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با شبیخون فرهنگی می خواهد حیا و حب وطن را از ملت ایران بگیرد و از همین بابت باید هوشیار بود.

وی در ادامه سخنان خود به بحث ولایت و رهبری ملت ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز همه ابعاد زندگی انسانهایی که در مسیر سعادت هستند رهبری می کند و هر آنکس که در مسیر اهداف انقلاب تلاش کند، کار آن را یک عبادت به شمار می آورد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتظار از بسیجیان در شرایط امروزی این است که تقوای پرهیز و ستیز داشته باشند گفت: تقوای پرهیز ممانعت از انحراف از ولایت فقیه، نظام و خطوط اصلی تعیین شده از سوی رهبری است که بسیجی در هر کجا که چنین انحرافی بوجود آید در مقابلش می ایستد و انحراف را تحمل نمی کند.

فیروزآبادی ادامه داد: تقوای ستیز نیز این است که هر بسیجی در هر کجا که هست همواره خود را برای مقابله با دشمن آماده نگاه دارد.

وی در پایان گفت: به برکت تقوای پرهیز و تقوای ستیز است که انقلاب ما 32 سال با صلابت تمام ایستاده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
1
0
سردارعزیز تاوقتی سردارانی مثل تهرانی .حاج محسن ها.کاظمی ها دراین خاک رشد میکنند اسرائیل که عددی نیست اربابش هم(غلط می کند) بفکرحمله باشد گرمی خون تهرانی هنوزاحساس میشود شما حواستان به مسئولان وسیاستمداران باشد که گاف ندهند فرزندان این مرزبوم برای جان دادن بخاطر اسلام ومیهن منتظراشاره ای ازعلی زمان(رهبر) هستند.
نظرات بینندگان