arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی iOS تا امپراتوری آنلاین قاچاقچی سرشناس؛ «ال چاپو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

امروز اپل نسخه iOS 12.1.3 را پس از آزمایش آن در نسخه بتا منتشر کرد. اپل همچنین tvOS 12.1.2، macOS 10.14.3 و watchOS 5.1.3 را با چندین رفع اشکال و پیشرفت های امنیتی منتشر کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس برخی از گزارشهایی که از منابع آگاه وابسته به اپل منتشر شده است، به نظر می رسد آیفونقصد دارد تا سال 2020 از آیفون های LCD خداحافظی کرده و تنها کیفیت OLED را ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر اعلام کرده که حالت تاریک خود را تیره تر خواهد کرد. این موضوع در پاسخ به شکایت مشتریان انجام می شود که بارها گفته بودند حالت تاریک توییتر واقعا سیاه نیست بلکه یک سایه آّبی تیره را شامل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که برای کودکان نابینا طرحی ویژه دارد تا بتوانند با کمک ابزارهای فیزیکی اقدام به برنامه نویسی کنند. این طرح با هدف حمایت از کودکانی اجرایی می شود که به برنامه نویسی علاقه دارند اما به علت نابینا بودن از انجام این کار محروم هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فوربس نوشت: استیو جابز همیشه معتقد بود که کلید موفقیت شرکت اپل پیوند تکنولوژی و حوزه های مختلف و آزاد است. او معتقد بود تعالی تکنولوژی از تقاطع تکنولوژی و هنر می گذرد نه از مسیری مفرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آتلانتیک نوشت: خواکین گوزمن قاچاقچی سرشناس که با نام مستعار "ال چاپو" شناخته می شود، بارها دستگیر شده و فرار کرده است. اما یکی از جدیدترین اظارات جنجالی در مورد او که در جریان محاکمه جدیدش مطرح شده است، پیشنهاد پرداخت رشوه به مقامات بلندپایه مکزیک و کلمبیا برای فرار از جریان دادرسی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مرورگر «مایکروسافت اج» به کاربران در مورد خبرهای جعلی هشدار می دهد. این مرورگر از طریق پلاگین "NewsGuard" اعتبار سایت های خبری را بررسی می کند و به کاربر اطلاع می دهد وبسایت مذکور امن است یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان