arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

هر پنج ایرانی یک خودرو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قدس نوشت: تازه ترین آمار منتشره شده نشان می دهد که تقریبا به ازای هر پنج نفر یک دستگاه خودرو در کشور وجود دارد. از سوی دیگر رئیس پلیس راهور ناجا نیز اخیرا خبر داد که تعداد خودروهای موجود در کشور از مرز ۱۴ میلیون دستگاه گذشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یکی از پنج ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
40
آره، هنوز روز پرداخت چکش نرسیده! وقتیکه میخری تا دو ماه اول فکر روز پرداخت قسط اول رو نمیکنی، میگی حالا کو تا قسطش، کار میکنم یا خدا میرسونه و تخته گاز میری و حال میکنی! هر روز هم که به حساب پرداخت چک نزدیک میشه، افسرده و داغونی.
آخر هم باید خودرو زیر قیمت بدی و هم سود خرید خودرو به شرکت فروشنده. هر چند که این متن ربطی به این خبر نداره،( اما تنها دلیلی که هر پنج ایرانی یک خودرو دارند همین خودروهای قسطی هستند)!
ولی این توصیه رو به کسانی میکنم که فکر خرید خودرو صفر قسطی تو سر دارند. به هر حال این ماجرا سر خودم هم آمده و نه من، حتی توی شرکت.... بودم خیلی ها از خرید قسطی پشیمون بودند و می نالیدند.
این هم فیلمی هست که شرکت های خودرو ساز سر مردم آوردند و سود کلانی به جیب میزنند و فکر من و شما نیستند...

انتخاب لطفا انتشار کن تا جوونای مثله من اول فکر کنند و بعد انتخاب...
پژو پارس
|
UNITED STATES
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
0
0
خودروهای قسطی با این شرایط که به قول خودشون فروش ویژه اقساطی ( که حداقل برای یک خودرو زیر ده میلیون تومان بایستی حدود یک میلیون تومان سود واسه اقساطش طی یک سال رو بدی)، واقعا مردم رو بیچاره کردن. حداقل مسئولین به فکر مردم باشن، نه شرکت های خودرو ساز.
خودروها که در حد استاندارد نیستند، گرونترش هم که می کنند ولی حداقل پرداخت اقساط رو بلند مدت تر کنند. با تشکر!
نظرات بینندگان