arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰

کاندیدای انتخابات آمریکا: سفارت آمریکا در تهران را در حمایت از انگلیس ببندید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت اوباما نوشت: کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در اشتباهی قابل توجه تصریح کرد: اگر من جای اوباما بودم، در حمایت از دولت انگلیس سفارت آمریکا در تهران را می‌بستم.

به گزارش ای بی سی نیوز، میشل بچمن کاندیدای ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه، در میان جمعی از مردم ویورلی ایالت آیووا عنوان کرد که او نیز در صورت پیروزی در انتخابات آتی، در پاسخ به این ماجرا سفارت آمریکا در ایران را خواهد بست.

ای بی سی با طعنه به این کاندیدای ریاست جمهوری، تصریح کرد: فقط یک مشکل کوچک وجود دارد و آن اینکه سفارت آمریکا در تهران از سال 1980 بسته شده و خیلی وقت است که ایران و آمریکا روابط خود را با هم قطع کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بچمن حرکت انگلیس در تعطیلی سفارت خود در ایران را ستوده و افزوده است: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم دقیقاً همین کار را انجام می‌دادم و دیگر احتیاجی نبود که ما در ایران سفارتخانه داشته باشیم.

ای بی سی اضافه کرده که چند هفته پیش، بچمن در گفتگو با فاکس نیوز، به شدت به این موضوع افتخار می‌کرد که "تاکنون هیچ گافی نداشته‌ام."
این کاندیدای حزب جمهوریخواه چندی پیش نیز عنوان کرده بود ایران درصدد حمله اتمی به آمریکاست.

ستاد انتخاباتی بچمن در بیانیه‌ای با هدف تلطیف اشتباه وی خاطرنشان کرد: منظور خانم بچمن این بوده که اگر ما هم سفارتی در ایران داشتیم، این سفارت را می‌بستیم.

این در حالی است که وی در حال تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود بوده و عنوان کرده که اگر رئیس‌جمهور آمریکا می‌بود، حتماً این کار را انجام می‌داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
1
29
ما هم سفارت ایران در آمریکا را می بندیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
4
4
بیدار شو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
0
0
بدبختی ما از همین آدمای تعطیله!
نظرات بینندگان