arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

ارتش پاکستان: ادعای هند درباره عملیات ۲۱ دقیقه‌ای داخل خاک پاکستان کذب است / فقط ۴ دقیقه اینجا بودند؛ هنگام بازگشت ۴ بمب شلیک کردند که خسارتی نداشت / پاسخ ما هندی‌ها را متعجب و غافلگیر خواهد کرد

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: پاسخ ما به هند متفاوت خواهد بود؛ زمان و مکان را خودمان انتخاب می‌کنیم، اما هندی‌ها متعجب و غافلگیر خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: پاسخ ما به هند متفاوت خواهد بود؛ زمان و مکان را خودمان انتخاب می‌کنیم، اما هندی‌ها متعجب و غافلگیر خواهند شد.

به گزارش فارس، «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد: پاسخ ما به هند متفاوت خواهد بود زمان و مکان را خودمان انتخاب می‌کنیم، اما هندی‌ها متعجب و غافلگیر خواهند شد.

وی افزود: جنگنده‌های هند فقط ۴ دقیقه داخل خاک پاکستان بودند و هنگام بازگشت ۴ بمب به منطقه «بالاکوت» شلیک کردند که هیچ خسارتی به دنبال نداشت.

غفور تأکید کرد: اگر جنگنده‌های هند شبه‌نظامیان را هدف قرار می‌دادند باید اجساد آن‌ها در محل پیدا می‌شد.

وی افزود: دشمن عاقل از دوست نادان بهتر است، اما متأسفانه هند دشمنی نادان است و با ادعا‌های خود موجب تنش و دردسر بیشتر می‌شود.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: ادعای هند مبنی بر عملیات ۲۱ دقیقه‌ای داخل خاک پاکستان را رد کرد.

وی افزود: جنگنده‌های هند به پایگاه‌های نظامی پاکستان نزدیک نشدند و هدفشان فقط کشتن مردم بی‌دفاع بود تا بعد‌ها مدعی شوند شبه‌نظامیان را کشته‌اند.

غفور تأکید کرد: تمام خبرنگارها، وابستگان نظامی سفارت‌ها و سفیران کشور‌های مختلف می‌توانند از محل اصابت بمب جنگنده‌های هندی بازدید کنند و ببینند که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نظرات بینندگان