arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
محمد حسين کروبی خبر داد:

اوضاع حصر مهدی کروبی بهتر شده/ کروبی بر سر قبر خواهرش در بهشت زهرا حاضر شد

پدر را کمی بشاش‌تر و سلامت‌تر از قبل يافتم، مشخص بود که اوضاع حصر او بهتر شده ‌است... نزديک دو هفته است که روزنامه «جام‌جم» و «اطلاعات» را برای مطالعه دراختيارم می‌گذارند و از امکان هواخوری و قدم زدن هر روز برخوردار شده ام.» محمدحسين کروبی گفته است:« به سرعت خود را به خانه رساندم و امکان ديد و بازديد و گفت وگويی برای نيم ساعت مهيا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


محمد حسين کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی، گفته است که نیروهای امنیتی اجازه داده اند پدرش برای گذراندن دوران حبس خانگی، به محل سکونت جديدی انتقال يابد که از امکانات بيشتری برخوردار است و اوضاع حصر مهدی کروبی بهتر شده ‌است.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب؛ سحام نیوز گزارش داد: محمد حسين کروبی نوشته که ماموران امنيتی روز شنبه از طريق تلفن به مادرش  فاطمه کروبی خبر دادند که قرار است مهدی کروبی را  در خانه جديد ملاقات کنند و به همين دليل  وی توانسته است به مدت نيم ساعت با پدرش ملاقات کند.

محمدحسين کروبی گفته است:« به سرعت خود را به خانه رساندم و امکان ديد و بازديد و گفت وگويی برای نيم ساعت مهيا شد. پدر را کمی بشاش‌تر و سلامت‌تر از قبل يافتم، مشخص بود که اوضاع حصر او بهتر شده ‌است.»

محمدحسين کروبی اضافه کرده است:« همچنانکه خودش نيز توضيح می‌داد اکنون بخشی از يک آپارتمان به صورت مستقل دراختيار اوست و ماموران امنيتی در طبقه ديگری مستقر شده‌اند. می‌گفت نزديک دو هفته است که روزنامه «جام‌جم» و «اطلاعات» را برای مطالعه دراختيارم می‌گذارند و از امکان هواخوری و قدم زدن هر روز برخوردار شده ام.»

محمد حسين کروبی همچنين نوشته است که ماموران امنيتی روز شنبه اين فرصت را برای مهدی کروبی فراهم کردند تا بتواند  در قبرستان  «بهشت زهرا»ی تهران بر سر قبر  خواهرش که به تازگی درگذشته است، حاضر شود. 

محمد حسين کروبی در ادامه اضافه کرده است:« آن چنان که پدر تعريف می‌کردند، در راه بازگشت، ماموران به ايشان خبر داده‌بودند که قصد دارند ايشان را به منزلی که خانواده به تازگی در جماران خريداری کرده‌اند ببرند و امکان بازديد ايشان از خانه تازه‌شان را فراهم آورند. اين چنين بود که با تماس مادرم ملاقات نيم ساعته ما انجام پذيرفت.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ه.س.ت.م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
4
100
خدارو صد هزار مرتبه شکر.تورو خدا دیگه اینو سانسور نکن.چیزی نگفتم که
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
117
13
آخه نمیدونم چطور کسی که تا پیش از مناظره ها در صف اول منتقدان موسوی بود چطور یه دفعه شد متحد و دوست صمیمیش. یادمه آقای کروبی قبل از مناظره ها تو یه سخنرانی با لحن تندی نسبت به آقای موسوی گفت: تو این 20 سال کجا بودی آقای محترم ، چرا تو این 20 سال ابراز نگرانی نکردی. بهر حال فک کنم جریان بعد انتخابات تقصیر هر دو طرف دعوا بود و بخاطر لج و لجبازی هر دو طرف به منافع مملکت آسیب رسوندن.. و میشد از راههای بهتری قضیه رو حل کرد
نظرات بینندگان