arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰

عامل تيراندازي در دانشکده ويرجينيا يک دانشجوي 22 ساله بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پلیس ایالت ویرجینیا روز گذشته اعلام کرد عامل تیراندازی روز پنجشنبه در دانشکده فنی ویرجینیا یک دانشجوی بیست و دو ساله دانشگاه مجاور این دانشکده بوده است.

به گزارش انتخاب، بر اساس اعلام پلیس ویرجینیا عامل این تیراندازی راس تروئِت اشلی Ashley Ross Truett دانشجوی دانشگاه رادفورد نزدیک دانشکده فنی ویرجینیا بود که در جریان این تیراندازی ابتدا یک مامور پلیس را کشت و سپس فورا خودکشی کرد. پلیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد اشلی روز چهارشنبه نیز در حادثه دزدی مسلحانه یک خودرو دست داشت ،‌خودرویی که فردای همان روز در مجتمع دانشکده فنی ویرجینیا پیدا شد.

دانشکده فنی ویرجینیا در شانزدهم آوریل دو هزار و هفت نیز صحنه یک حادثه تیراندازی بود که در جریان آن یک دانشجوی بیست و سه ساله ، سی و دو نفر از همکلاسی های خود و استادان دانشکده را کشت و سپس خودکشی کرد. در این حادثه بیست و پنج نفر زخمی شده بودند. مسئولان از سوی دیگر می گویند راس تروئِت اشلی ، دِرِک کروز مامور سی و نه ساله پلیس را که در این تیراندازی کشته شد ، نمی شناخته است .

این مامور پلیس که پدر پنج فرزند است از اواخر سال دو هزار و هفت یعنی شش ماه پس از حادثه تیراندازی مرگبار قبلی در این دانشگاه عضو یگان پلیس مسئول حفاظت از دانشکده فنی ویرجینیا بود. در این مجتمع دانشگاهی سی و یک هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند. دانشکده فنی ویرجینیا پس از چهار ساعت تعطیلی در پی وقوع این حادثه عصر پنجشنبه بار دیگر باز شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
2
عامل شکته شدن دانشجوهای ایران هم تکنولوُی فوق پیشرفته در گازرسانی هست
نظرات بینندگان