arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روش هایی برای مقابله با سیل تا اسرار دیدار مدیرعامل گوگل و رئیس جمهور آمریکا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

هر سال بخش هایی از جهان با سیل هایی فاجعه بار و ویرانگر رو به رو می شوند. شناخته شده ترین قربانی ها مناطق ساحلی هستند، اما گاهی حتی نزدیکی به یک رودخانه و دریاچه نیز می تواند خطر آفرین باشد.در واقع، سیل می تواند هر جا که باران می آید اتفاق بیفتد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید باور کردنی نباشد اما سرعت تحولات جهان مدرن به شکلی است که به زودی خودرو داشتن به معنای نگهداری از اسب خواهد بود. درواقع خودرو داشتن همانقدر از مد افتاده و منسوخ شده خواهد بود که اسب سواری در خیابان های شهر می تواند باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 به نظر می رسد دنیای تکنولوژی بسیاری از امور را تسهیل کرده و یکی از این امور نیز پیش بینی وقوع سیل است. درواقع گجت های هوشمندی وجود دارند که می توانند در مورد وقوع سیل به کاربران هشدار دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

همانطور که طی روزهای گذشته انتظار می رفت ساندار پیچای مدیرعامل گوگل و دونالد ترامپرئیس جمهور ایالات متحده پشت درهای بسته با یکدیگر دیدار کردند. دیداری که انتظار می رفت از دیروز با واکنش هایی جدی از سوی دو طرف این مذاکره همراه شود. اما نکته معنادار این دیدار را می توان سکوت کامل پیچای در برابر توییت های پراکنده ترامپ دانست. سکوتی که می تواند معانی گسترده ای داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک اعلام کرده که دولت ها باید با شبکه های اجتماعی برای تدوین مقررات همکاری کرده و ایده هایی را ارائه دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان