arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸

رانش زمین در گردنه اسدآباد / پلیس: رانندگان در گردنه توقف کنند

رئیس پلیس راه استان همدان از رانش گردنه اسدآباد خبر داد و از رانندگان خواست تا احتیاط را رعایت کرده و یا در گردنه توقف کنند. وی تصریح کرد: محورهای کرمانشاه به همدان و همدان به تهران پر حجم است و تردد در آن به کندی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس راه استان همدان از رانش گردنه اسدآباد خبر داد و از رانندگان خواست تا احتیاط را رعایت کرده و یا در گردنه توقف کنند.

سرهنگ رضا عزیزی درگفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به رانش گردنه اسدآباد در شب گذشته ارتفاع این گردنه بسیار زیاد شده و تردد در آن خطرناک و حادثه برانگیز است.

وی ادامه داد: رانندگانی که در گردنه در حال تردد هستند در صورت امکان توقف کرده و یا با احتیاط و رعایت نکات ایمنی و همچنین برقرار کردن سرعت متعادل و مطمئنه رانندگی کنند.

عزیزی با اشاره به بازگشت مسافران و اتمام تعطیلات عنوان کرد: با توجه به پایان تعطیلات و ایام نوروز مسافران در حال بازگشت هستند و این موضوع موجب حجم بالای ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی و همچنین نیمه سنگین شدن تردد شده است.

وی تصریح کرد: محورهای کرمانشاه به همدان و همدان به تهران پر حجم است و تردد در آن به کندی صورت می‌گیرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: برخی از محورهای مواصلاتی چون ایست بازرسی شهید زارعی به همدان نیز نیمه سنگین است و پلیس راهور با استقرار در تمام نقاط این محورهای مواصلاتی تردد رانندگان را کنترل می‌کند.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه تصادفی که منجر به فوت سرنشینان خودرو و یا تلفات و خسارات سنگین شود نداشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان به رانندگان توصیه کرد که با توجه به حجم سنگین ترافیک رانندگان صبر و شکیبایی پیشه کرده و با رعایت نکات ایمنی رانندگی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نظرات بینندگان