arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

قلعه‌نویی: بگذارید مظلومی هم ژنرال باشد/ بعضی‌ها به خودشان لقب می‌دهند ولی بعضی‌ها از مردم لقب می‌گیرند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرویز مظلومی بابت پیروزی‌های در دربی تهران آنقدر خوشحال است که روز یکشنبه در مصاحبه‌ای به خودش لقب ژنرال دربی‌ها را داد. او با این جمله به قلمرو امیر قلعه‌نویی وارد شد، مربی‌ای که بابت قهرمانی‌هایش در استقلال و همچنین نتایج خوبش مقابل پرسپولیس، لقب ژنرال را از سوی هواداران استقلال دریافت کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از گل؛ در این میان قلعه‌نویی تمایل چندانی ندارد تا در مورد استقلال و همچنین حرف‌هایی مظلومی صحبت کند. با این حال او حرف‌هایی می‌زند که در نوع خودش جالب است. قلعه‌نویی در مورد این موضوع می‌گوید:«‌ آیا ایرادی دارد که ایشان هم ژنرال باشد؟ بگذارید مظلومی هم ژنرال باشد، در ضمن من در فوتبال دنبال لقب نیستم و مهم این است که آدم‌ها در دل مردم باشند و مردم آنها را دوست داشته باشند.»

قلعه‌نویی در ادامه حرف‌هایش جملات خود را با سیاست و زیرکی خاصی به زبان می‌آورد. او می‌گوید:«‌ بعضی‌ها از مردم لقب می‌گیرند ولی بعضی‌ها به خودشان لقب می‌دهند، آیا غیر از این است؟ باز هم می‌گویم که در این فوتبال دنبال این چیزها نیستم و بگذارید هر کس هر لقبی که دوست دارد به او بدهند.»

مهدی کیانی هافبک اخراجی تراکتور توسط قلعه‌نویی بخشیده شد تا به تمرینات برگردد. قلعه‌نویی در این خصوص می‌گوید:« اصلا بحث بخشش و معذرت‌خواهی مطرح نیست. یک مربی گاهی دنبال تشویق است و گاهی دنبال تنبیه، گاهی لازم است هدایت کنیم و گاهی هم بسترسازی کنیم. مهدی کیانی با مسئولان باشگاه صحبت کرد و من هم با او حرف زدم و این بازیکن را نصیحت کردم. قرار شد او به تمرینات برگردد و کارش را شروع کند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
2
3
چهار برد چهار ستاره دارد. پس معلوم می شود ژنرال کیست؟
نظرات بینندگان