arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات مهیج یوتیوب تا همکاری شرکت اپل و شاهزاده بریتانیا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گوشی هوشمند گلکسی A80 با 3 دوربین هت تریک کرد. این گوشی دوربین های چرخشی دارد و از صفحه نمایش حرفه ای برخوردار است که اولین گوشی با نمایشگر جدید  Infinityمحسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تا به حال احساس کرده اید که اگر روند یک فیلم و سریال به شکل دیگر بود یا پایان بندی دیگری داشت بیشتر از دیدن داستان فیلم لذت می بردید؟ به نظر می رسد یوتیوب پاسخی ایده آل برای این سوال دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران موسسه "Fire Eye" موفق شدند یک یک نرم افزار مخرب قدرتمند را در تاسیسات پتروشیمی عربستان سعودی کشف کنند که هدف اصلی آن ایجاد انفجار در این تاسیسات عنوان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل قصد دارد با رویکرد مبتنی بر بهداشت و با هدف افزایش سلامت برنامه ای برای تلویزیون اختصاصی خود تولید کند که اپرا وینفری آن را پشتیبانی می کند. اکنون خبرها حکایت از آن دارند که شاهزاده هری و همسرش مکان مارکل نیز در این برنامه مشارکت خواهند داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شب گذشته یکی از عجیب ترین حوادث مرتبط با دنیای فناوری رخ داد و یک جاروبرقی روباتیکموفق شد نیروهای پلیس ایالات متحده را فریب دهد. جاروبرقی روباتیکی که با نام تجاری"رومبا" شناخته می شود و بسیار پرطرفدار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر یکی از ویدئوهای موجود در حساب کاربری دونالد ترامپ؛ رئیس جمهوری ایالات متحده را به علت نقض قانون کپی رایت حذف کرده است و بر همین اساس هم به نظر می رسد باید منتظر حمله ترامپ به توییتر باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش ها حکایت از آن دارند که قرار است سرویس گوگل کلود به کره جنوبی صادر شود. البته این سرویس در سالت لیک سیتی در ایالات متحده نیز توسعه خواهد یافت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان