arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

پای عادل فردوسی پور به موسیقی هم باز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


هفت صبح : امین سالمی رهبر ارکستر آکادمیک تهران که گویا خیلی دلش از وضعیت جامعه موسیقی پر بوده، در اظهارنظری جالب گفت: «ای کاش موسیقی هم «عادل فردوسی پور» داشت که به راحتی حرف دل اهالی موسیقی را مطرح می کرد و از شرایط ما می گفت.»

او تغییر و تحولات مدیریتی در حوزه موسیقی را از موانع مهم بر سر راه هنرمندان دانست و ابراز عقیده کرد: «گاهی برای دوستان مهم نیست که بنده موسیقی ملی اجرا می کنم یا موسیقی پاپ و روحوضی به صحنه می برم. گاهی فکر می کنم، من با یک نوزانده کنار خیابان فرقی ندارم. وقتی وارد این مراکز می شویم برای آنها مهم نیست که بنده نوازنده هستم یا پستچی و یا...»

سالمی درباره انگیزه نوازندگان ارکستر در چنین شرایطی بیان کرد: «بان وازندگان ارکستر رابطه دوستانه ای داریم و چیزی غیر از این هم نمی توانست ما را کنار یکدیگر قرار دهد. خوشحالم چراکه نوازندگان ارکستر من فوق العاده هستند، آنها واقعا هنرمند هستند نه پول مند!»

علاوه بر این خبر، دیروز عکسی جالب از عادل فردوسی پور هم منتشر شد که موردتوجه اغلب سایت های خبری قرار گرفت. خوشحالی دیدنی عادل فردوسی پور، پس از به ثمر رساندن یکی از گل هایش در دیدار تیم های رسانه ورزش و پیشکسوتان، سوژه این عکس بود. این دیدار درحالی با باخت 4 بر 3 تیم رسانه ورزش همراه بود که عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 دو گل از سه گل این تیم را به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
عجب سوژه اي شده اين عادل عزيز ! خدا عاقبت كار را بخير كند .
نظرات بینندگان