arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اپلیکیشن بازی تاج و تخت تا تکنیک های افزایش عمر باتری آیفون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

اگر از طرفداران سریال "بازی تاج و تخت" باشید احتمالا می دانید که در این سریال از زبان هایی ساختگی استفاده شده است. درواقع گروهی از مردمان این سریال به زبان هایی مثل "های والرین" صحبت می کردند که ساخته و پرداخته ذهن نویسنده سریال است. اکنون یک اپلیکیشن جذاب این زبان را به طرفداران سریال آموزش می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پرونده عرضه سهام اولیه اوبر در بازار بورس ایالات متحده نشان داد که صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی 5 درصد از سهام این شرکت را تشکیل می دهد. این صندوق یکی از مهمترین صندوق های مالی در عربستان و وابسته به بن سلمان؛ شاهزاده بلندپرواز سعودی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از بدترین اتفاقاتی که برای کاربران آیفون رخ می دهد فراموش کردن رمز عبور است. درواقع بسیاری از کاربران آیفون نمی دانند که در چنین شرایطی باید چه رفتاری داشته باشند و چگونه گوشی خود را نجات دهند. بر همین اساس ما برای شما ترفندهای ساده و کاربردی داریم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران حوزه امنیتی متوجه شده اند که گوگل بی سر و صدا اطلاعات موقعیت مکانیکاربران خود را با مقام های امنیتی به اشتراک می گذارد. این کار به کمک یک قابلیت ناشناس موسوم به sensorvault انجام می شود و می تواند کارکردی دوگانه؛همزمان مثبت و منفی داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 بسیاری از کاربران آیفون معتقدند عمر باتری موبایل آنان به سرعت تمام می شود اما علت این موضوع می تواند به برخی اشتباهات و بی مبالاتی های خود کاربران مرتبط باشد. اشتباهاتی که می توانند با روش هایی ساده و کاربردی حل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مایکروسافت اعلام کرده که یک گروه هکری طی ماه های اخیر به حسابهای کاربری outlook.com دسترسی پیدا کرده اند. این موضوعی نگران کننده برای بسیاری از افراد است که در کسب و کارهای گوناگون فعالیت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر فکر می کنید برخی آگهی های دیوار عجیب و غریبند و باورنکردنی محسوب می شوند، بد نیست سری به آگهی های غول خرده فروشی جهان یعنی آمازون بزنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان