arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

توضیح بانك مركزي درخصوص عدم به روزرسانی اطلاعات گیرندگان ارز وارداتی/ فهرست دریافت کنندگان ارز نیمایی و دولتی به روز رساني شد

دکتر همتی اعلام کرد اینجانب از به روز نبودن اطلاعات درج شده در سایت بانک خبر نداشتم و مشکل به خاطر عدم هماهنگی بین روابط عمومی و بخش فناوری بانک بوده است. لذا از این بابت پوزش می طلبم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توضیح بانك مركزي درخصوص عدم به روزرسانی اطلاعات گیرندگان ارز وارداتی/ فهرست دریافت کنندگان ارز نیمایی و دولتی به روز رساني شدهمتی رییس کل بانک مرکزی طی تماس تلفنی با مدیرمسئول روزنامه شرق از تذکر به جای این روزنامه در مورد به روز نبودن اطلاعات گیرندگان ارز وارداتی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر همتی اعلام کرد اینجانب از به روز نبودن اطلاعات درج شده در سایت بانک خبر نداشتم و مشکل به خاطر عدم هماهنگی بین روابط عمومی و بخش فناوری بانک بوده است. لذا از این بابت پوزش می طلبم و با مقصرین برخورد لازم خواهم کرد. رییس کل بانک مرکزی دستور داد سریعاً اطلاعات دریافت کنندگان ارز در سایت بانک مرکزی به روز شود.

قابل ذكر است، بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست د
دکترریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، فهرست انتشار یافته حاوی دریافت کنندگان ارز دولتی و نیمایی تا تاریخ 27 فروردین 98 است.

گفتنی است این فهرست شامل اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی به همراه میزان و نرخ ارز دریافتی است که از طریق سامانه نیما ارز دریافت کرده اند.

جهت مشاهده لیست اینجا کلیک کنید.

 

نظرات بینندگان