arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰

باند بین‌المللی قاچاق شیشه به مالزی در کیش متلاشی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی جزیره کیش باند بین المللی قاچاق شیشه در این جزیره متلاشی شد.

فرمانده انتظامی ویژه این جزیر در نشست تشریح این عملیات اظهار داشت: حجم این کشفیات در تاریخ جزیره کیش بی‌سابقه بود و برای نخستین بار چنین حجمی از مواد مخدر کشف شده است.

*اقدامات 45 روزه نیروهای اطلاعاتی ما نتیجه داد

‌سرهنگ عزیزالله ملکی ادامه داد: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی که از 45 روز پیش آغاز کردیم موفق شدیم یک باند بین‌المللی قاچاق شیشه را دستگیر کنیم و از آنها در حدود 31 کیلوگرم شیشه که قرار بود به کشور مالزی ترانزیت شود کشف و ضبط کنیم.

ادامه داد: در بخش‌هایی دیگر 20 کیلوگرم هروئین، 20 کیلوگرم حشیش، سه کیلوگرم ‌شیشه و 10 کیلو گرم تریاک که از طریق مرزهای دریایی و هوایی در حال ورود به جزیره کیش بود کشف و قاچاقچیان این مواد دستگیر و پرونده آنها به مقام قضایی ارجاع شد.

وی با اشاره به محل ورود این مواد به جزیره کیش تاکید کرد: این مواد مخدر از طریق سرزمین اصلی به جزیره وارد شده و قرار بود از مرز کشورهای خلیج فارس به مالزی انتقال یابد ولی با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای ما این قاچاقچیان خطرناک دستگیر شدند.

عملکرد نیروی انتظامی ویژه کیش قابل تحسین است

علیرضا عامری نیز در جمع خبرنگارانی که برای پوشش خبری کشفیات نیروی انتظامی ویژه کیش در ستاد فرماندهی انتظامی این جزیره گرد‌هم آمده بودند اظهار داشت: مواد مخدر یکی از معضلات جامعه ماست و امروز عملکرد نیروی انتظامی ویژه کیش مبین این نکته مهم است که این نیرو در جزیره کیش از اقتداری بالا برخوردار بوده و این جای امیدواری دارد که در این جزیره توریستی جرم و مواد مخدر رو به ریشه کنی است.

وی در ادامه گفت: من از همه زحمت کشان نیروی انتظامی ویژه کیش که امروز با یک تلاش و عزم راسخ در جهت ایجاد آرامش و تسری آن در جامعه همت دارند، تشکر کرده و اعلام می‌کنم که سازمان منطقه آزاد کیش با تمام توان از این نیروهای ارزشمند حمایت خواهد کرد.
نظرات بینندگان