arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم امنیت خانگی جدید تا آزمون عجیب ایرپاد

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که تلفن های همراه اچ تی سی نسبت به رقبای سرشناس تر خود در بازار تلفن های هوشمند بسیار قوی تر ظاهر شده است و حتی رکوردهای اپل را نیز جا به جا کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر به دنبال افزایش امنیت خانه خود و آرامش ساکنین خانه می گردید بهتر است دستگاه هوشمند کنترل امنیت خانه موسوم به Eve Motion را امتحان کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بررسی های جدید نشان می دهند این روزها اوضاع به کام شرکت اپل است و ساعت های این شرکت روزگاری خوش را سپری می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که گوشی های هوشمند هواوی مدل Y9 Prime 2019 با دوربین های پاپ آپ در راهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

حقیقت این است که در خسته کننده ترین زمان برای گوشی های هوشمند قرار داریم. اکثر گوشی های هوشمند دارای دوربین های حرفه ای و پیشرفت های یکسانند و به عبارتی گوشی های  iOS واندروید اساسا دارای اکوسیستم های مساوی یکدیگرند. شبکه های تلفن همراه نیز اکنون به اندازه کافی سریع هستند تا اکثر مواردی را که میخواهید انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مرد تایوانی که به شکل تصادفی ایرپاد خود را بلعیده بود پس از مراجعه به اورژانس بیمارستان و دفع ایرپاد خود دوباره از این محصول استفاده کرد، ان هم در حالی که ایرپاد هنوز 41 درصد شارژ داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان