arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لباس هوشمند تنفسی تا نسخه فراری گوشی هوشمند« Z6pro»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

لباس  هوشمند تنفسی موسوم به "نانیت" یکی از برترین محصولات تامین سلامت نوزاد است که ریتم تنفس نوزاد و سلامتی وی را به طور دائمی رصد می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید باورکردنی نباشد اما ارتش آمریکا نمی داند که چند وب سایت را اجرا و سرپرستی می کند. رقم حدودی تعداد وب سایت های تحت سرپرستی ارتش ایالات متحده بین دو تا پنج هزار وب سایت براورد شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از زمان معرفی اندروید Q پیشرفت های هیجان انگیزی در نسخه های مختلف آن دیده شده است. از پیشرفت های بصری تا ارتباط کاربری. اما جالب است بدانید که برخی معتقدند اندروید Q به طور مشخص برای تطابق با اینترنت 5G برنامه ریزی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر  عادت دارید پس از رسیدن به خانه و برای از بین بردن خستگی یک روز کاری سنگین چای بنوشید، بهتر است سیستم هوشمند موسوم به "iKettle" را امتحان کنید.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید. 

این روزها بازار ساعت های هوشمند بسیار داغ است و بر همین اساس نیز شرکت های مختلف از ساعت های هوشمند و دارای امکانات متعددی رونمایی می کنند. اخیرا نیز شرکت فرانسوی ویتینگز از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برنامه پادکست اختصاصی گوگل تقریبا از یک سال قبل حضوری فعال در پلی استور دارد اما تا کنون گزینه ای برای استفاده از این برنامه در دسکتاپ یا IOS وجود نداشت. اکنون در یک به روزرسانی جالب این مشکل حل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از برندها نسخه های مختلفی را با نام هایی مثل پورشه، فراری و ... می سازند که در نوع خود عجیب و جالب است. البته این حرکتی است که اغلب از سوی کمپانی های چینی رایج است. اکنون نیز شرکت لنوو طرحی از گوشی جدید خود موسوم به z6 pro نسخه فراری منتشر کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان