arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آیفون تاشو تا باگ به روزرسانی گوشی هوشمند« S10» سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل یک حق اختراع جدید برای ساخت گوشی منعطف یا به عبارتی گوشی تاشو ثبت کرده است. این اقدام پس از آن انجام می شود که شرکت های دیگری مثل هواوی و سامسونگ نیز در تلاشند گوشی های تاشو را به بازار عرضه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مشکلات بزرگ هواوی پس از تحریم ها و محدودیت های آمریکا علیه این شرکت، یافتن یک سیستم عامل جدید به جای اندروید بود. اکنون به نظر می رسد این مشکل حل شده و حتی نام سیستم عامل جدید مشخص شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر  ارشد حقوقی هواوی اعلام کرد که قرار دادن هواوی در فهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 ربات پاک کننده و نظافتچی جدید آی روبوت با امکاناتی متفاوت نسبت به نسخه قبلی رونمایی شد. این ربات جدید دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است که می تواند تمامی زوایا را نظافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ به علت گزارش مشکلات متعدد در حوزه آخرین به روزرسانی نرم افزار S10 تصمیم گرفته است این به روزرسانی را متوقف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل رسما اعلام کرد iOS 13  دوشنبه آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل رونمایی می شود. بنابراین همه ما انتظار داریم که در این تاریخ شاهد ویژگی هایی جدید در سیستم عامل IOS نیز باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان