arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

شیخ قدرت علیخانی: در ابتدای انقلاب دشمن به دنبال این بود که کلک انقلاب را بکند، ولی اکنون مجبور شدند که با همین مسئولان کنار بیایند

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی،نماینده ادوار مجلس در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی خیلی از کشورها مانند اسرائیل و آمریکا را می‌سوزاند و کار را به جایی رسانده که امروز ترامپ التماس می‌کند با ایران مذاکره کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) در همه جای دنیا شناخته می شود.

به گزارش خانه ملت، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی شامگاه یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حسینیه یادگار امام قزوین افزود: امام خمینی (ره) که این روزها ایام سالگرد رحلت ایشان است و باید او را بیشتر بشناسیم، با شخصیت بی نظیر خود مردم را منسجم ساخت و انقلاب اسلامی را پس از مدت ها مبارزه علیه طاغوت به پیروزی رساند.

نماینده پیشین قزوین و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر پرهیز از جناح گرایی، عمده مشکلات کشور را به خاطر جناحی گرایی دانست و گفت: همین دغدغه راست و چپ بودن ما را دچار مشکل کرده است.

علیخانی افزود: اصلاح طلب و اصولگرا در مملکت ما مدام یکدیگر را تخریب کرده و علیه هم اقدام می کنند و این درحالی است که برای خدمت به مردم جناح جرایی جایی ندارد.

وی با بیان اینکه باید دست خدمتگزار مردم را بوسید، اظهار داشت: برای ما راست و چپ هیچ تفاوتی ندارد و امروز باید دست هرکسی را که به مردم خدمت می کند را ببوسیم.

علیخانی به اقدامات مسئولان کشور برای حل مشکلات استان قزوین اشاره کرد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه سال گذشته از استان بازدید کرد و ۶۰ درصد وعده‌های ایشان مبنی بر حل مشکلات مشکلات ۵۰ تا ۶۰ روستای استان برطرف گردید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها کمتر است و نمایندگان و مسئولان هرکاری از دستشان برآمده انجام داده‌اند اما بدون شک کم کاری برخی مدیران در ایجاد مشکلات بی تاثیر نبوده است.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده برای حل مشکل الموت، آبیک، طارم، تاکستان و همه نقاط استان تلاش خواهم کرد و از زحمات مسئولان کشور در راستای کمک به حل مشکلات استان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به مشکلات منطقه الموت اشاره کرد و گفت: امروز نزد وزیر راه بودم و از معاونان ایشان گله کردم که با وجود اعتبار و پول برای حل مشکلات الموت اما هزینه‌ها صرفه جای دیگری می‌شود.

علیخانی با بیان اینکه کشور ما از نظر امنیت نظامی هیچ مشکلی ندارد، اظهار داشت: امروز فریاد مردم به خاطر گرانی است که مقام معظم رهبری و رییس جمهوری همواره به رفع آن تاکید دارند.

وی با تشکر از مسئولان در جریان سیلاب اخیر گفت: در جریان سیلاب اخیر خیلی از نیروها و مردم برای کمک به سیل زدگان اقدام کردند و مسئولان هرکاری که از دستشان برآمده انجام داده و انجام خواهند داد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به وضعیت کشور و سیاست خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی خیلی از کشورها مانند اسرائیل و آمریکا را می‌سوزاند و کار را به جایی رسانده که امروز ترامپ التماس می‌کند با ایران مذاکره کند.

وی همچنین افزود: در ابتدای انقلاب دشمن به دنبال این بودند که کلک انقلاب ما را بکند ولی اکنون راضی شدند که با همین مسئولان کنار بیایند چرا که خوب می‌دانند پیروزی از آن انقلاب اسلامی است.

نظرات بینندگان