arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

دما در سه شهر استان بوشهر به ۴۵ درجه رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در شهرهای برازجان، عسلویه و خورموج ۴۵ و در شهرهای اهرم و جم نیز ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در سه شهر این استان به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت دما در شهرهای برازجان، عسلویه و خورموج ۴۵ و در شهرهای اهرم و جم نیز ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا و تداوم هوای گرم و مرطوب در سطح استان طی امروز و روزهای آینده است.

مساعدی ادامه داد: پیش بینی می شود در این مدت وزش ملایم باد در طول روز، غبار محلی صبحگاهی در برخی ساعت ها مه رقیق در برخی مناطق از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

وی یادآور شد: به سبب استقرار الگوی تابستانه بر جو استان، روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش ملایم باد، طی صبحگاه در برخی نقاط همراه با مه رقیق پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ و در بعد از ظهر در برخی نقاط گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی گفت: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۶۰ و گاهی تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی یادآور شد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۹ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۶:۳۶ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۸ خواهد بود.

نظرات بینندگان